Paulis skrev:
Min berättelse:
Jag har en pojkvän... vi har vart tillsammans sedan 2001. För lite mer än ett år sen så gick vi isär och hade lite kontakt med varandra, han kom till mig på helgerna bla. Sen flyttade jag till Stockholm för att jobba och då blev våran kontakt dålig.
Nu har jag flyttat från Stockholm, vi har fått upp kontakten igen och jag fixade jobb till honom på mitt nyvarande jobb (som signalvakt, stoppar trafik medans vägen asfalteras, spelar ingen roll vart man bor då) Men för att företaget skulle tjäna pengar på oss och vi skulle få mycke jobb så sa vi att han flyttar hem till mig så kan vi samåka.
Vi har jobbat ihop några veckor nu och det har går jätte bra.
Igår fick jag reda på att han skulle på fest till sin kompis som han även delar sin lägenhet med... okej! Inga problem.
Sen fick jag reda på att den tjejen han har strulat med under vintern skulle på samma fest.
Han säger att det inte är nått emellan dom och att det inte kommer hända nått. Men grejen är den att han tyckte väldigt mycke om denna tjej och hon hade typ dissat honom av någon anledning.
Är det respektlös av honom att göra så eller är det bara jag som tänkter helt dumt?
Jag känner mig jävligt utfryst och isidosatt av honom.
Min bästa kompis ska på festen men jag fick inte komma för jag kommer inte så bra överens med hans "sambo" och han vill inte ha en dålig stämning. Okej, jag är inte världens bästa kompis me hans "sambo" men jag hatar honom inte och jag skulle inte festa med honom, utan jag vill träffa mig kompis som jag inte träffar så ofta. Har liksom ingen anledning att diskutera nått med honom.
jag kanske berättar lite luddigt men det är historien i korta drag.
Skriv gärna in synpunkter på hur ni skulle gjort eller tänkt i denna situation
Mvh// Paulis