börjar kännas som det är min specialitet på andra plats kommer nog mekning pga mitt sönder körande har bara karossen och motorn orginal i min 745 sen instrumentbrädan resten är bytt ucha snart t.o.m 2 m90 lådor 1 m46 3bakaxlar 1framvagn allt är bytt ucha endå fortsätter det att rasa nya saker
längst ner kommer putsning jag bara hatar att plottra runt och putsa osv för det blir skitigt efter en liten stund endå
Min specialité är helt klart växellådsbyte på Saab 9000! Har nog gjort den proceduren 4-5ggr Och mer lär det nog bli.. För inte tänker den väl hålla i all evighet?
Andra områden som jag har goda kunskaper inom är väl * Bil-elen (delvis iaf) * Rekond * Motorn i allmänhet
Försöker ge fan i att lackera iaf då det alltid går åt h-e!
// Tobbe
Hellre omkommen och bortförd än bortkommen och omkörd!
jag är nog allre bäst på El. men även duktig på lack.. polering osv.. börjar lära mig plåt någotlunda me börjat hobby fixa lite rost osv.. men min starka sida är el o multimedia. Men värdelöst på den mekaniska biten men VILL kunna den mer än nått annat
jag är nog allre bäst på El. men även duktig på lack.. polering osv.. börjar lära mig plåt någotlunda me börjat hobby fixa lite rost osv.. men min starka sida är el o multimedia. Men värdelöst på den mekaniska biten men VILL kunna den mer än nått annat
det jag kan är plåtskador/ lack! + att jag får ofta skruva runtomkring i motor rummet då nått slutar fungera när man e ute å kör. så jag kan lite om motorn med
"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
tvätta bilen. och information runt bilen, dvs fakta som står tex i fakta blad (spec). leta styling o sånt. fast inte montera, där har jag tummen felplacerad
motordelen (inne i motorn) o det tekniska är jag värdelös på