2480
Sök

Foppatofflor för eller emot?

Sänk bensinskatten!
182 Inlägg
5 augusti 2007
Dem är både asfula och inte bekväma alls!!!

/MatteR

Utanlem
895 Inlägg
75 Inlägg
5 augusti 2007
Det är det fulaste jag sett, spelar inte ngn roll hur sköna dom än är!! Jag kommer aldrig äga såna=)

533 Inlägg
5 augusti 2007
Bedrövliga...ser för jä-liga ut!!

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

455 Inlägg
5 augusti 2007
skit fula!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 854 Inlägg
5 augusti 2007
så fula skor, jag skulle hellre gå utan skor..

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
5 augusti 2007
skitsköna att gå i.. har själv ett par med kamoflage!!!

RS
886 Inlägg
5 augusti 2007
Freddeponken skrev:
Jag tycker dom är skifula och förstår inte hur man kan gå runt i dem...

Det där modet borde inte hålla till nästa år...får jag hoppas!

Vad tycker nì?

(Vilket i-landsproblem..haha)

Dom e ju sköna iaf... cool

Focus RS

Drop Shop
926 Inlägg
5 augusti 2007
assexiga! not.

http://www.ihatecrocs.com/
I hate Crocs so much,  I bought the domain.

http://bp1.blogger.com/_YfKR-D8MH1I/RpzRfiR9FRI/AAAAAAAAABk/z-M61d9_fqU/s320/IdRatherDie.jpg
Senast redigerat av mellowd (5 augusti 2007)

The world is mine
82 Inlägg
5 augusti 2007
Begriper inte hur folk kan tycka dem är snygga eller hur de kan ha blivit så trendiga(sköna är en sak) ser folk överallt, t.o.m ute på krogen som svansar runt i dom där. Som ni kanske redan förstått så tycker jag dem är ganska så osexiga big_smile

Bad like I wanna be

a.k.a aLan.
281 Inlägg
5 augusti 2007
såg typ 6st ~14åringar idag, ALLA hade såna jävla tofflor i alla möjliga färger.. usch nej bort med dom!

7 120 Inlägg
5 augusti 2007
Peter_A skrev:
såg typ 6st ~14åringar idag, ALLA hade såna jävla tofflor i alla möjliga färger.. usch nej bort med dom!

Menar det, alla fjortisar tror dem är skitballa när dem kommer på stan med sina jälva foppatofflor.

*Obs , kan vara överdrivet*

FreddeK
6 augusti 2007
Trådstartare
Hehe jag är glad att dom flesta hatar dom! positiv reaktion. kan man stämma foppa för att ha förfulat samhället med dom där plasttofflorna?

The world is mine
82 Inlägg
6 augusti 2007
Njaa de vore väl o ta det steget för långt wink trösta dig istället med att du inte har lika dålig smak som dom som bär de där plastskorna, eller eventuellt lägga krokben för dem när de går förbi tongue

Bad like I wanna be

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 augusti 2007
Bränn dem... de finns inget fulare.. eller joo.. Möjligen flipflopps eller va skiten here... Äh va fan... Buuurn it aall tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

FreddeK
6 augusti 2007
Trådstartare
Zoe skrev:
Njaa de vore väl o ta det steget för långt wink trösta dig istället med att du inte har lika dålig smak som dom som bär de där plastskorna, eller eventuellt lägga krokben för dem när de går förbi tongue

haha det enda som gäller för mig på sommaren är vita sneakers...så ja smaken är väl helt okej=)

Många jag måste lägga krokben för. Du får nog hjälpa till om vi ska hinna fälla alla innan modet försvinner.

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
6 augusti 2007
Hemma går de ha men inte knappast mer! Min personliga åsikt! Sköna att strosa omkring i enkla att ta på för att gå en vända i trädgården! Mina är jättegula! Kanske inte de snyggaste men vet ni vad! Det skiter jag i! Så fäll gärna krokben på mig för all del så får vi se hur roligt det var!
PS Grabben älskar sina fast han är bara tre år gammal också! Så det är ju ganska smidigt för hans del!DS

-Mike-

260 Inlägg
6 augusti 2007
fetemot

styling har egentligen bara med pengar att göra.

184 Inlägg
6 augusti 2007
fick ett par av en kompis, as bra för folk med dåliga knän kan ja säga:) men fula som en gammal 240;)

Audi Freak :)

4 767 Inlägg
6 augusti 2007
Aldrig provat, men alla verkar ha dem. Tycker dom är jädrans fula, men smaken är som baken och huvudsaken är att den som har dem tycker dom är sköna att gå i smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök