3996
Sök

Garaget.org LFS team

165 Inlägg
20 augusti 2007
#41
Vilka är med i LFS Team nu då? big_smile

[SRM]Turbofreak

3 113 Inlägg
20 augusti 2007
#42
Tyrbofreak skrev:
Vilka är med i LFS Team nu då? big_smile
Aerodynamik
beeveel
aegarN

antar jag .. smile så står det iaf på första sidan..

Semper Fi

Sideways.nu
873 Inlägg
20 augusti 2007
Trådstartare
#43
MadeByMe skrev:
vad innebär det att va team ledare då? jag kan säkert vara med i laget smile
Teamledare innebär att man tar tag i tävlingar och sen att man tar allmänna beslut...

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

165 Inlägg
23 augusti 2007
#44
Är de inga som är sugen på att ha drifting team? big_smile
Senast redigerat av Tyrbofreak (24 augusti 2007)

[SRM]Turbofreak

165 Inlägg
31 augusti 2007
#45
verkar inte va nån mer än jag som är sugen på drift team big_smile jag tycker vi ska dra ihop några och köra lite och få ihop nå schyssta filmer/bilder då man är ett par sammtidigt som driftar..är de nån som är teamledare? om de inte finns nån så kan jag vara det big_smile..ni får komma igen nu så vi har ett garaget drift team big_smile

[SRM]Turbofreak

88 Inlägg
31 augusti 2007
#46
fråga från en lfs n00b:

om man spelar med tangentbord, hur ska man ställa in svänghastighet, återgångshastighet, snabbsvängmultiplikator osv... om man vill kunna drifta på ett vettigt sätt....
som det är nu så går det bara åt helvete "typ" tongue
Senast redigerat av FirefoX (31 augusti 2007)


7 120 Inlägg
31 augusti 2007
#47
FirefoX skrev:
fråga från en lfs n00b:

om man spelar med tangentbord, hur ska man ställa in svänghastighet, återgångshastighet, snabbsvängmultiplikator osv... om man vill kunna drifta på ett vettigt sätt....
som det är nu så går det bara åt helvete "typ" tongue
Esc/ Inställningar / Kontroller?

Sideways.nu
873 Inlägg
31 augusti 2007
Trådstartare
#48
Tyrbofreak skrev:
verkar inte va nån mer än jag som är sugen på drift team big_smile jag tycker vi ska dra ihop några och köra lite och få ihop nå schyssta filmer/bilder då man är ett par sammtidigt som driftar..är de nån som är teamledare? om de inte finns nån så kan jag vara det big_smile..ni får komma igen nu så vi har ett garaget drift team big_smile
om du har s2 så kan jag rekomendera SRM.. tongue (www.racingmates.se) vi håller på att gra igång ett drifting team samt en s2 drifting liga till nästa sesång.. smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

165 Inlägg
4 september 2007
#49
FluGan skrev:
Tyrbofreak skrev:
verkar inte va nån mer än jag som är sugen på drift team big_smile jag tycker vi ska dra ihop några och köra lite och få ihop nå schyssta filmer/bilder då man är ett par sammtidigt som driftar..är de nån som är teamledare? om de inte finns nån så kan jag vara det big_smile..ni får komma igen nu så vi har ett garaget drift team big_smile
om du har s2 så kan jag rekomendera SRM.. tongue (www.racingmates.se) vi håller på att gra igång ett drifting team samt en s2 drifting liga till nästa sesång.. smile
S2 har jag big_smile

[SRM]Turbofreak

1 396 Inlägg
4 september 2007
#50
Nu har jag ju S2 så jag vill ju gärna vara med i GORG-teamet om jag får!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 396 Inlägg
4 september 2007
#51
Jeppe borde vara med också!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

217 Inlägg
4 september 2007
#52
NiclasT skrev:
Jeppe borde vara med också!
menar du mej eller? ska nog köpa s2 snart iaf=)

165 Inlägg
4 september 2007
#53
NiclasT skrev:
Nu har jag ju S2 så jag vill ju gärna vara med i GORG-teamet om jag får!
Jag har en drift bana på min server om du vill köra på s2 smile de är garagets2 lösen är bil cool

[SRM]Turbofreak

420 Inlägg
4 september 2007
#54
Aerodynamik skrev:
FirefoX skrev:
fråga från en lfs n00b:

om man spelar med tangentbord, hur ska man ställa in svänghastighet, återgångshastighet, snabbsvängmultiplikator osv... om man vill kunna drifta på ett vettigt sätt....
som det är nu så går det bara åt helvete "typ" tongue
Esc/ Inställningar / Kontroller?
Tror han menar typ att Svänghastigheten står på 0.40, Återgångshasighet på 0,20 osv. Så undrar han nog vad man skall sätta för att få till en bra drift, eller ?

1 396 Inlägg
4 september 2007
#55
Tyrbofreak skrev:
NiclasT skrev:
Nu har jag ju S2 så jag vill ju gärna vara med i GORG-teamet om jag får!
Jag har en drift bana på min server om du vill köra på s2 smile de är garagets2 lösen är bil cool
Gött! Kommer in om en stund!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 396 Inlägg
4 september 2007
#56
jeepe skrev:
NiclasT skrev:
Jeppe borde vara med också!
menar du mej eller? ska nog köpa s2 snart iaf=)
Ja du! Den ENDE som har vunnit över mig;)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

312 Inlägg
4 september 2007
#57
JalleJ skrev:
Aerodynamik skrev:
FirefoX skrev:
fråga från en lfs n00b:

om man spelar med tangentbord, hur ska man ställa in svänghastighet, återgångshastighet, snabbsvängmultiplikator osv... om man vill kunna drifta på ett vettigt sätt....
som det är nu så går det bara åt helvete "typ" tongue
Esc/ Inställningar / Kontroller?
Tror han menar typ att Svänghastigheten står på 0.40, Återgångshasighet på 0,20 osv. Så undrar han nog vad man skall sätta för att få till en bra drift, eller ?
jag har ALLT längst åt höger.... funkar skitbra imo

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

165 Inlägg
10 september 2007
#58
nu lyfter jag den här igen big_smile Nu tar jag tag i Gorg drifting team så de blir nått nån gång smile
dom som är sugen på att vara med i drift team får skicka pm till mig,
jag vet hur dom flesta kör men dom jag inte vet får köra uppvisning.
aerodynamik, var sugen på detta också om han inte har ändrat sig big_smile så han får vara med och bestämma vilka som ska va med och inte..kom igen nu så vi får ihop ett team nu!! big_smile

[SRM]Turbofreak

547 Inlägg
10 september 2007
#59
Är det okej ifall jag övar med er sen? Driftingen är ganska död inom SRM eftersom man har flera race i veckan att öva till, alla med olika kombinationer av bilar och banor. Men jag lär mig dem ganska snabbt så skulle ha lite tid över till drifting, vilket jag älskar att köra! Ni kan ju höra av er ifall ni vill ha en till drifter på banan under era träningar.

Mvh Sandvik

"What's green, has four legs and could kill you if it fell on you from a tree?"
".....What?"
"A pooltable!"

7 120 Inlägg
10 september 2007
#60
Tyrbofreak skrev:
nu lyfter jag den här igen big_smile Nu tar jag tag i Gorg drifting team så de blir nått nån gång smile
dom som är sugen på att vara med i drift team får skicka pm till mig,
jag vet hur dom flesta kör men dom jag inte vet får köra uppvisning.
aerodynamik, var sugen på detta också om han inte har ändrat sig big_smile så han får vara med och bestämma vilka som ska va med och inte..kom igen nu så vi får ihop ett team nu!! big_smile
Ja, jag är med. Men vetifan om jag orkar med att bestämma vilka som ska vara med, det är nog med jobb med tävlingarna. roll


Sök