NightCruiser skrev:
Lucifer84 skrev:
joppe-z28 skrev:
Ja o varför inte mot en dodge viper eller kanske en corvette C6 eller Ford gt 40 eller kanske rentav en shellby cobra av senaste modell .det skulle smaka sött .
Ja detta tyckte ja va en bra ide. men då får vi ha lite förutsättningar också. vipern å corvetten väger åt helvete för mycke och kommer understyar så de får bli gt40 2004 helt enkellt.
vi ses på mål linjen m3.
Tycker fr3drik är lite orättviss, han ville ju race en av de bättre prestanda bilarna man kan köpa idag mot en gammal cutlass, inte direkt rättvist. M3 vs. Viper, C5 eller Mustang av samma årsmodel vore rättvist som dom andra säger här.
I övrigt finns de inget bättre än ljudet av en V8 med raka rör!!!
Speciellt när de kommer från min 40år gammle hågis, de underbaraste som finns bara!
Sen att den är den skönaste bilarna ja kört är lite lustigt, speciellt då man kan skriva bortåt 30olika modeler/märken, från volvo 240 till Bmw 540 Touring -00...
Jänkarna kunde allt för 50 år sen, dess värre har dom tappat försprånget de senaste åren..
![sad](img/smilies/sad.png)
Mvh Joel
läser man på sidan innan i tråden där jag citerar en snubbe som skrivit något i stil med "jänk är bäst i alla lägen" så kanske man fattar vad jag menar..
sure, jänk äger strippen.. och med all rätt.. men rattlåsrace har jag inte varit så mycket för.. eftersom en jänk spöar det mesta på strippen och alla klagar på "små fjuttiga" motorer så är det väl med all rätt att ta ett race med den jänk som körde på strippen mot ja t ex en M3..
det är mina ord, vad ni tycker.. ja.. det skiter jag faktiskt i.. men ni får tycka precis huuur ni vill..
![smile](img/smilies/smile.png)
Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express