3544
Sök

Volvo c30 evolve

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
Torlejf skrev:
Tore skrev:
Är alla på garaget så dumma så de inte förstår vad han frågar efter? han frågar inte om ni tror han kommer starta om två år eller inte. han fårgar ju vad ni tror om själva iden. men så är det ju alltid i det här forumet.

Jag tror den kan bli riktigt grymm den där lilal volvon du får bjuda mig på en tur sak vi säga torsdag om tre år wink

Ja, men ska alla vi "dumma" lägga upp våra drömmar också?

Jag vill bygga en Ford Mustang -69 som även är en husbåt. Vad tror ni om det?
Tänkte börja om 19 år.

Mvh. David

Du behöver ju inte överdriva....... det var lite väl för mycket.... vi kommer genomföra dett projekt det enda vi ville som sagt var att höra vad ni tror om själva ideén men det verkar vara lite svårt att läsa och förstå det som står skrivet!!!!

med lem
1 147 Inlägg
14 augusti 2007
låter som en fräck idé. go for it!

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

10 Inlägg
14 augusti 2007
Ja håller med föregående inlägg..... Låter som en riktigt bra idé?????

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Köp en ferrari eller porsche istället.

det är inte samma sak.. vill ha något som ingen annan har .. en unik bil

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
haagi skrev:
Uffeaim skrev:
ja gillar iden. c30 är ju änsålänge väldigt ovanliga:D

Bara själva evolve är ovanligt... även för s60.. finns inte så många direkt

varannan jävla s60 o v70 här åker med evolve ^^ Men men seriöst nu hur kan du vet for sure att du har 350k om 2år då? du kanske är arbetlösom ett år vem vet? Men visst då säger vi så här då. om 2år ska jag har en vit enzo med allt custom på o dubbel turbo OM jag vinner 30miljoner på en trisslott.

Det vet jag... pengar är inga problem...

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
civic skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
varannan jävla s60 o v70 här åker med evolve ^^ Men men seriöst nu hur kan du vet for sure att du har 350k om 2år då? du kanske är arbetlösom ett år vem vet? Men visst då säger vi så här då. om 2år ska jag har en vit enzo med allt custom på o dubbel turbo OM jag vinner 30miljoner på en trisslott.

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Edit: Köper du en likadan till mej också då? wink

hahahahahaha det hade varit schysst

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
Tore skrev:
Är alla på garaget så dumma så de inte förstår vad han frågar efter? han frågar inte om ni tror han kommer starta om två år eller inte. han fårgar ju vad ni tror om själva iden. men så är det ju alltid i det här forumet.

Jag tror den kan bli riktigt grymm den där lilal volvon du får bjuda mig på en tur sak vi säga torsdag om tre år wink

tack!!!! då är det datumet bokat.. hehe då tar vi en tur med ful nos!!!

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
Torlejf skrev:
Tore skrev:

Ja, men ska alla vi "dumma" lägga upp våra drömmar också?

Jag vill bygga en Ford Mustang -69 som även är en husbåt. Vad tror ni om det?
Tänkte börja om 19 år.

Mvh. David

haha det ska bli kul att se.. höhö

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
Tore skrev:

Herregud jag har minst 10olika ider varje kväll på bilar jag vill bygga hur fan ska de blir om jag fråga här vad alla tyckte om mina ider?? :.

dela med dig dem..

2 201 Inlägg
14 augusti 2007
haagi skrev:
Freddeponken skrev:

det är en cool ide du har, men vänta två år när c30 funnits ett tag så är den ganska vanlig. då är den inte så unik

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
dallelito skrev:

Vad tycker du om iden om orange färg??

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
peter_1976 skrev:
haagi skrev:
Freddeponken skrev:

det är en cool ide du har, men vänta två år när c30 funnits ett tag så är den ganska vanlig. då är den inte så unik

du har faktiskt en bra poäng.. men jag tror inte det är så många som ska gå så långt som jag hade planerat... eller??

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
Hur mycket hjälper en greddy intercooler ??? till prestandan??

Bilägare
60 Inlägg
14 augusti 2007
Bara kör på, lev ut dina drömmar!

Och till UseDubbelTurbo... lätt att sitta och racka ner på folk när man sitter i en bmw 318...

Lycka till Haagi! Ska bli kul att se vad det blir av det här!

Life's a bitch that complains about your socks...

905 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
QVT skrev:

Och till UseDubbelTurbo... lätt att sitta och racka ner på folk när man sitter i en bmw 318...

tack!!! ska hålla detta forum uppdaterad...

med lem
1 147 Inlägg
14 augusti 2007
haagi skrev:
dallelito skrev:

Vad tycker du om iden om orange färg??

kan bli snyggt:) släng i nått så det glittrar med, snyggt som fan

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

3 627 Inlägg
14 augusti 2007
haagi skrev:
QVT skrev:

Asså jag vill inte vara negativ som många andra.. men till och med där tar det stopp för mig!

Hålla den uppdaterad? Hur fan då? Du har ju inget att bygga på = Finns inget att uppdatera om? hmm

Rätta mig om jag har fel?

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 augusti 2007
ToXtreme skrev:
haagi skrev:
QVT skrev:

Asså jag vill inte vara negativ som många andra.. men till och med där tar det stopp för mig!

Hålla den uppdaterad? Hur fan då? Du har ju inget att bygga på = Finns inget att uppdatera om? hmm

Rätta mig om jag har fel?

Jo här fall en Grisplint ner på vägen för mig med tongue

Ska du visa upp hur mycket pengar och grejer du lägger undan på bild så vi kan hålla räkningen?

Om 2 år är inte c30in nå ny längre, tycker du ska satsa på nåt nytt om 2 år istället, men drömmar är det inget fel  med att ha, uppfyll dem! Självklart men kanske inte 2 år innan inköp här på garaget, lägg upp en ny projekt tråd då smile

Men jag ska inte stoppa dig!
Lycka till med bygget, kommer följa det när du får bilen!
Mvh kimpa

1 723 Inlägg
14 augusti 2007
bra med idéer... men som det redan nämnts. 2 år är en lång tid. På 1 månad kommer du ha funderat på ett nytt projekt. Var tredje timma hittar jag en bil som skulle kunna vara en perfekt vinterbil.

Färgen du tänkt är läcker iaf... även om bilen inte är det. wink Påminner på tok för mycket om floppen Volvo producerade i Holland för 22 år sen. Men smaken du vet... den är som baken. smile
Senast redigerat av falloutboy (14 augusti 2007)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 augusti 2007
QVT skrev:

???????? O med det menar du? Jag sitter iaf inte o skapar projekt trådar om bilar jag inte äger. har inte ens gång projekt tråd på den jag äger även fast jag gjot/göt massor på den. Din mupp förklara dig

Bmw osv..

Sök