Den rär riktigt rå! Och att byta ut till blå belysning är sååå snyggt!
tackar aa de är riktigt grymmt tycker ja
Chiefen__ skrev:
kom igen ut med bilen på gatan nu så man får se hur den ser ut:D
ja du i mån ska jag plocka ut bilen åå tvätta av den sen får vi se om de blir lite avgasbygge på eftermidagen :Dhar fåt i båda stolana fram nu så de är baara att bisikta den efter en ljudämpare har åkt på:)
Stiligt med rutorna!! Själv lämnar jag in min bil på måndag för toning av rutor:P Jag trodde det skulle kosta multum, men det visade sig inte vara så dyrt, så det var ju bara att göra det:) Föresten, jag tror inte min lär vinna heller:P Kommer säkert nån värstingopel:P
Stiligt med rutorna!! Själv lämnar jag in min bil på måndag för toning av rutor:P Jag trodde det skulle kosta multum, men det visade sig inte vara så dyrt, så det var ju bara att göra det:) Föresten, jag tror inte min lär vinna heller:P Kommer säkert nån värstingopel:P
MVH Matte!
Hehe vad fick du ge för att dom ska tona rutena då? hemtade solfilm på selinsglas åå provade gick riktigt bra för att vara första gången men få se sen hur de går med bakrutan blir de skit på den så lämmnar jag in den för dom var lite sugena att hjälpa till däruppe gå in på www.zatzy.com så ser du vilka bilar som är anmällda och kommer dit tror inte de var nån till opel med Mvh Staffan
Har du dragit bältet genom det nedre yttre hålet? Har du några fler bilder på det?
Japp de har ja släppte på bällte nere vid golvet åå drog de genom hålet i stolen blir lite konstigt ananrs tycker ja kan kolla om jag har nå bilder på de