2943
Sök

HJÄLP! Slutsteg

8 Inlägg
15 augusti 2007
Trådstartare
hejsan jag håller på med mitt bygge och så..ska köpa RF's punch P3 den nya serien 2x 12"..

http://www.sonicelectronix.com/item_979 … html#specs

den länken e till ett steg som verkar bra..men jag undrar om monot i den orkar driva dom två...jag undrar även på ett cirkus va d skulle kosta så,,har ingen kolla på det så...jag har 5- kanlaligt nu o tycker d e ganska skönt å så...å d e ju d steget där med! smile... kan d va värt å köpa o frakta det eller e d bästa att ag köpa ett 4-kanaligt o ett monoblock..tänkte köpa rf power 5001 mono...gammla serien har ett GAS 5-kanaligt men d tror jag att jag brännde nu precis jag vet inte det bara dog iaf..säkringen e inte sönder o remoten e där den ska..jaja smile

TACKSAM FÖR SVAR! smile

Mvh Jonas

8 Inlägg
15 augusti 2007
Trådstartare
Jo okej..men jag har ju oxå ett fram o bak system..tycker att d e käckt med 5 kanaligt...men visst d verkar ju inte fel alls d steget..kostar en slant bara wink men d kan d vara värt...jag får se om jag kör 4-kanaligt och monoblock eller 5-kanaligt! tongue....får ju besluts ångest wink

tokfrans
982 Inlägg
16 augusti 2007
5kanals klarar inte biffen..

satsa på 1 steg till basarna och 1st 2kanals steg till framsystemet. smile

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
16 augusti 2007
4 kanlaigt å monoblock är de du ska ha

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

SkenLaddRacing
189 Inlägg
16 augusti 2007
Ground zero har ett femkanaligt slutsteg med separata nätdela som pallar någolunda stora basar big_smile vet dock inte om det räcker till två stycken Rockfååååååård, men som det har nämts tidigare så är dett nog bättre med ett fyrkanalare o ett monoblock big_smile

Lycka till
Henrik
Senast redigerat av henkecool (16 augusti 2007)

Rather turboshit than NO power at all.

8 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
OKAJ!! d blir nog så då! smile köper nog ett 4 kanaligt o ett mono smile TACK FÖR SVAREN!

4 554 Inlägg
16 augusti 2007
* Rubriken ska vara informativ så läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget.
* Rubriker som "hjälp", "trim?", "Nån som vet?" eller annat menlöst som "kolla in den här" med mera är inte godkända!

Sök