Sony Ericsson K810i är min vanliga telefon, sen har jag ingen laddare förutom billaddare just nu, så kör en gammal rosa Motorola V3 Razr när den andra laddas. Razr'n är inte så jävla het funktionsmässigt, men fan vad snygg den är.
Har en Sony Ericsson K810I som fungerar totalkasst. Knapparna fungerar knappt, Har inte haft bra batteri någongång (köpte den ny) samt täckningen varierar otroligt mycket. Har en kompis som har en likadan och det är som en annan telefon. Ska skicka in min på garantin.
Hade tills alldeles nyligen en Nokia N95 (första versionen) men den lyckades jag sälja samma dag som jag köpte mig en HTC Touch Diamond. Ruggigt nöjd med den telefonen! Enda jag saknar från N95an är kamerans upplösning och musikspelaren, men ska man ha en musiktelefon så tar jag mycket hällre en SE W-serie.
ja de e fan den mest underbara telefonen jag har haft! lite skillnad på hur mkt minne du får från försäljarn sen är de bara de att de lyser grönt inge märkvärdigt
Jag har en nokia n73. Garanterat en av dem sämsta mobilerna jag haft. Slö, tusen onödiga funktioner, och dem funktionerna som man vill ha fungerar dåligt. (Kalender b.la... GRRR) Samtidigt som man inte kan ta bort de funktionerna man inte vill ha..
Anledningen att jag har den kvar är dels att jag har bindningstid kvar, och dels för att TomTom funkar för jevla bra, med extern blåtandsGPS.