4916
Sök

Hur kommer man upp bäst på morgonen??

81 Inlägg
17 november 2007
Jag har ett schysst blandband med gamla torgtal från Hitler 1940, samt ett och annat propagandatal tillägnat Luftwaffe - sänt under Polska invasionen. Detta går igång 07:00, är ett perfekt sätt att starta en morgon.
Senast redigerat av zewmah (17 november 2007)

Wankel
1 080 Inlägg
17 november 2007
jag hade problemet att jag var så jävla svårväckt och aldrig vaknade av klockan..
sen hittade jag ett alarm-program till datorn, man ställer in tid och väljer en ljudfil som den ska spela upp, skickade in en hård slipknot låt och skruvar upp volymen som fan och nu jävlar vaknar jag...
måste ju även gå upp och gå till datorn för att snooza så då vaknar man till lite mera..
pm:a om du vill ha programmet

MDS Västerås

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
17 november 2007
ibland kan de var svårt att kliva upp tidigt, men jag har svårare för att somna på kvällen tongue  men annars ett bra tips för att vakna är att sätt mobilen på ringning o den mest irriterande signalen på full volym o ställ den i andra änden av rummet, så när du vaknar är du pigg direkt

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Körv
3 535 Inlägg
17 november 2007
Rojpen skrev:
sj vaknar man bara mobilen vibrear så har skit lätt att "vakna" men sen att kroppen ska vakna ja det blir väll frammot mitt på dagen eftermiddag nått tag:)
är det nå man vill kliva upp till äre enkelt men annars är det ett helvete...

åh! Känner igen mig där tongue

Känner mig som mest omotiverad på torsdagar när man ska till jobbet.

Då känner jag att jag bara vill ta livet av mig typ.. Jag lovar, skulle det finnas en pistol i närheten skulle jag skjuta mig själv (kanske inte, men lika deppig är jag då)

Sen på fredan blir man glad när man inser att Ölens magiska kraft kommer på kvällen wink

Och har man inte öl så har man en jättesöt flickvän som gör en glad.
Men annars har jag väl aldrig haft direkt svårt för att gå upp.. Drack en massa cola ett tag framåt 9.. Men har slutat med såna dumheter nu wink

Däremot har jag en Ford big_smile Så man får slita som fan med å skrapa rutorna nu runt vinter'n tongue

Som någon sagt tidigare, en varmdusch och man är igång! smile

Ska också sägas att min äldre bror har skitsvårt att gå upp.. haha, men så är det smile Alla är olika!

God Jul

Truckdriving Man

Körv
3 535 Inlägg
17 november 2007
The_Mechanic skrev:
ibland kan de var svårt att kliva upp tidigt, men jag har svårare för att somna på kvällen tongue  men annars ett bra tips för att vakna är att sätt mobilen på ringning o den mest irriterande signalen på full volym o ställ den i andra änden av rummet, så när du vaknar är du pigg direkt

Glöm inte att stänga av era larm om ni skickar in telefonen på Service.. Får seriöst lida med typ 13 alarm samtidigt som går igång som mest runt 7-8...

Tack på förhand tongue hehe..

Truckdriving Man

266 Inlägg
17 november 2007
Snoozar 27 gånger;), går upp dricker en pepsi 33:a och äter ett paket mums mums!

Over and out.......

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
17 november 2007
zewmah skrev:
Jag har ett schysst blandband med gamla torgtal från Hitler 1940, samt ett och annat propagandatal tillägnat Luftwaffe - sänt under Polska invasionen. Detta går igång 07:00, är ett perfekt sätt att starta en morgon.

Du råkar inte ha det på cd så jag kan slänga in det i datorn och låta mitt surroundpaket skrika ut det på högsta volym ???

Låter som ett alldeles förträffligt sätt att vakna, man bör väl vilja gå upp och stänga av det snabbast möjligt lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Green Street Elite
676 Inlägg
17 november 2007
zewmah skrev:

WHAT ? hahah PSYCH

81 Inlägg
17 november 2007
TBOC_Razor skrev:
Låter som ett alldeles förträffligt sätt att vakna, man bör väl vilja gå upp och stänga av det snabbast möjligt lol

http://thepiratebay.org/tor/3326088/III … r_Speeches
Varsågod - med en sådan intensitet i rösten som Adolf hade, så kickar det igång en rätt snabbt big_smile

Muttley
17 november 2007
vaknar skittidigt varje morgon kvittar nu hur länge jag är uppe.

men om man går och lgäger sig runt 22 och sedan verkligen går upp när klockan ringer 0500 och gör så i några veckor så vänjer man sig faktiskt väldigt bra vid det, har jag gjort. och är faktiskt pigg.

Körv
3 535 Inlägg
17 november 2007
nicke_b2 skrev:
Snoozar 27 gånger;), går upp dricker en pepsi 33:a och äter ett paket mums mums!

Over and out.......

Du äter inte en skål med lite socker och mjölk också? smile
Senast redigerat av decib3L (17 november 2007)

Truckdriving Man

2lateuloose
543 Inlägg
17 november 2007
brandsläckare.. ?? fast det inkluderar en morgonpigg polare .. hmm
annars vettefaan jag har 3st väckarklockor på 3 olika ställen i lgh.. & för att stänga av dom måste jag gå upp minst 3 ggr & det brukar funka.. ibland

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
17 november 2007
Har två problem med å komma igång på morgonen... neutral

Nr1: Att överhuvudtaget vakna, endera så stänger ja av alarmet i sömnen eller så sover ja bara vidare me en telefon som desperat försöker få liv i mej... hmm

Nr2: Att, om ja mot förmodan vaknar, hinna kliva upp innan ja somnar om, å de kan gå mycket fort sad

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

1 997 Inlägg
17 november 2007
nicke_b2 skrev:

Over and out.......

Haha, 27gånger. Inte dåligt tongue

Soubee
17 november 2007
Cd spelaren väcker mig på högsta volym (huset vibrerar) och med ngt random band med musik som jag verkligen inte tycker om!
Sedan när man är uppe och letar efter kontrollen, och får av musiken så slår man igång kaffet! Funkar fint för mig, annars i värsta fall en rejäl kall dusch om man fortfarande är riktigt trött efter kaffet...

bullsmugglare
190 Inlägg
17 november 2007
har haft stora problem med o både sommna o vakna, skulle jag bara få ligga utan en anledning o gå upp så skulle jag utan problem sova 12 timmar per natt.

när det var som värst så kunde jag sova mej igenom mer eller mindre allt=) mor min hälde en kanna vatten över huvudet på mej en gång utan en reaktion, jag missade en mindre dumper som körde fast utanför mitt öppna fönster mm mm

och jag har aldrig vaknat av varesej väckarklockor telefoner eller andra sånna grejer.
jag brukar också kuna försöka tala bort folk som försöker väcka mej utan att jag minns det=)
brukar inte vara så lyckat men... försökte övetala en ex flickvän att jag var tvungen o ligga kvar o sova för att dom hade kidnappat norge smile

har numera hittat en rätt bra lösning=) ständigt nattarbete=)

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
17 november 2007
jag har väckarklockan en bit från sängen så jag är tvungen att resa mig upp för att stänga av den, men när jag har tjejen hos mig så är det inga problem, hon är så morgonpigg så big_smile

Vilket jävla drag :)

346 Inlägg
17 november 2007
Så hög och irreterande väckarklocka som möjligt!

755 Inlägg
17 november 2007
Rednik skrev:
http://www.hobbex.se/p/pid,3089/t/product.html

den kan man ju bli galen av om man har ett stort rum med massa sakwr i som den där proppelern kan hamna bakopm.

Sök