var och köpte sparcoträcklappar idag wohoo ska se när jag hinner skära dem samt lägga dem på plats.. vet inte riktigt hur jag ska fästa dem heller då det inte funnits tidigare stänkskärmar där.. nån som har någo tips? Bifogar även en bild på min "nyvaxade" bil med vinterdäcken xD
blä, skulle riva upp bakdörren när det var lite kallt och det slutade med att gummilisten kom med , så ett tips är att ni ska ta det lite försiktigare än vad jag gjorde xD dock håller jag på och limmar den tillbaka nu
Träcklapparna blev ju jättebra! Blev det lappar fram också eller bara bak? Kul när det snöade igår, så fick man sladda lite också, har varit rätt så snöfattigt hittills i år...
Spawned : I en bil-butik här i närheten rätt långt ifrån dig kan jag lova
Acke : Tack! det blev endast fram tills vidare, kommer säkert fram också i ett senare skede , här har det varit dåligt med snö, dock var det glashalt igår så man kunde "drifta" lite ända
Bestämde mig idag för att dra till staden bredvid för att småshoppa lite, kläder då alltså och inte bildelar , well när jag var klar och skulle gå till bilen så vad ser jag inte om detta :
Japp, parkeringsböter... haha min första böter jag fått under den tid jag haft körkort (ett och ett halvt år ca.) Borde ju nästan rama in den xD
Tidigare idag kapade jag även av nedre delen av grillen, dock ser det inte bra ut då det är plastdelar som var döljda bakom som nu synns, så måste lägga dit nät eller ta bort plastdelarna, så väntar med bild tills dess
//MVH =P
ps. min parkeringsböter låg på 30€ vilket mostvarar ca 290kr, hur mycket böter får man i Sverige för att parkera utan biljett? ds.