5052
Sök

Projekt Mondeo "Anger" '93 [NU : Projektet avslutat, bilen ska säljas]

1 237 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
miniupdate :

var och köpte sparcoträcklappar idag tongue wohoo ska se när jag hinner skära dem samt lägga dem på plats.. vet inte riktigt hur jag ska fästa dem heller då det inte funnits tidigare stänkskärmar där.. nån som har någo tips? smile Bifogar även en bild på min "nyvaxade" bil med vinterdäcken xD

http://www.fuskbugg.se/pub/misc/sparco.JPG
http://www.fuskbugg.se/pub/misc/renbil.JPG

161 Inlägg
9 november 2007
det blev ju bra med däcken, snygga=)...borde du inte kunna popnita träcklapparna?

Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt

Maskinförare
1 163 Inlägg
9 november 2007
Kör bara med självborrande plåtskruv.. om du nu skulla behöva ta/på av dom smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

1 237 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare
wops hade inte märkt att jag hade fått kommentarer smile

Fredrik : Tack jo det tycker jag med tongue fastän den är skitig som fan nu tongue popnita är en möjlighet, ska se .. tack för tipset

Spawned : hmm självborrande plåtskruv.. never heard tongue dock låter det som en bra idé ska se hur det blir smile

Kan även tillägga att jag lyckades få ett jobb som jag börjat på nu i månda så jag tänkte beställa Xenonljuset rätt så snart smile

1 237 Inlägg
12 november 2007
Trådstartare
miniupdate :

Lade på träcklapparna igår ^_^, tog bild idag.. sry för att den är lite dålig men det är sånt jävla oväder här som bäst hmm

http://www.fuskbugg.se/pub/misc/trecklappana.jpg

Tycker själv att det blev jäkla nice, spoilern som kommer på inom snar framtid kommer att bli pricken på i'et tongue

1 237 Inlägg
12 november 2007
Trådstartare
inga kommentarer/ideér? sad

217 Inlägg
12 november 2007
Ser snyggt ut

Körv
3 535 Inlägg
12 november 2007
Gillar't! big_smile

Truckdriving Man

1 237 Inlägg
12 november 2007
Trådstartare
tack ska ni ha smile äntligen lite kommentarer tongue

1 237 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
blä, skulle riva upp bakdörren när det var lite kallt och det slutade med att gummilisten kom med hmm, så ett tips är att ni ska ta det lite försiktigare än vad jag gjorde xD dock håller jag på och limmar den tillbaka nu tongue

Maskinförare
1 163 Inlägg
14 november 2007
vars köpte du stänklapparna ?

345 Inlägg
14 november 2007
Träcklapparna blev ju jättebra! Blev det lappar fram också eller bara bak? Kul när det snöade igår, så fick man sladda lite också, har varit rätt så snöfattigt hittills i år...

1 237 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
Spawned : I en bil-butik här i närheten tongue rätt långt ifrån dig kan jag lova wink

Acke : Tack! smile det blev endast fram tills vidare, kommer säkert fram också i ett senare skede smile , här har det varit dåligt med snö, dock var det glashalt igår så man kunde "drifta" lite ända tongue
Senast redigerat av liquisole (14 november 2007)

8 156 Inlägg
14 november 2007
De passar ju till snöfallet. Rally + snö = sant wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 237 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
så sant så sant smile bara det nu skulle komma lite mera snö så tongue

Maskinförare
1 163 Inlägg
14 november 2007
Nej men va fan.. lugna er nu.. det är ju för mycket snö redan nu.. sommar är fint smile

161 Inlägg
14 november 2007
Snyggt...gillar det...

Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt

1 237 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
Fredrik_ax skrev:
Snyggt...gillar det...

tackar smile

1 237 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
miniupdate :

Bestämde mig idag för att dra till staden bredvid för att småshoppa lite, kläder då alltså och inte bildelar tongue , well när jag var klar och skulle gå till bilen så vad ser jag inte om detta :

http://www.fuskbugg.se/pub/misc/PIC_0103.JPG

Japp, parkeringsböter... haha min första böter jag fått under den tid jag haft körkort (ett och ett halvt år ca.) Borde ju nästan rama in den xD

Tidigare idag kapade jag även av nedre delen av grillen, dock ser det inte bra ut då det är plastdelar som var döljda bakom som nu synns, så måste lägga dit nät eller ta bort plastdelarna, så väntar med bild tills dess tongue

//MVH =P

ps. min parkeringsböter låg på 30€ vilket mostvarar ca 290kr, hur mycket böter får man i Sverige för att parkera utan biljett? ds.

CarCass
627 Inlägg
16 november 2007
haha, "fort"körningsböter skall ramas in, inte parkaringsböter... inte lika häftgt big_smile

Annars tycker jag bilen börjar bli rätt ball.. dom är bra tråkiga original, bra jobbat än så länge!

Join the Evolution

Sök