Har följt dig sedan starten på fruktera Att det ens skulle se lätt ut att tattuera kan jag inte ens hålla med om Svårt nog att skriva sitt namn fint på kvitton ffs
bjornE_: De där namnen i hjärtana var bland de finaste jag sett i just skrift. Har följt det du lagt upp här och det ser bara bättre och bättre ut.
För er som tänkt tanken att det är lätt att tatuera kan jag bara skaka på huvudet. Jag har testat på syntetisk "träningshud" & på min bror som krävde att jag skulle göra det. Att följa linjer kan man lära sig på bara ett par timmar om man kan rita annars, men att få lagom djup, få rätt nyans & inte dra för många gånger på samma ställe eller annat för att det inte ska bli tortyr, det är svårt. Jag lyckades inte vettigt enligt mig och det gav mig mer respekt för de som är duktiga.
Nu ska man ju bara komma på nästa motiv och dess placering, och för att de på blodcentralen inte ska gå i taket får det vänta till efter nästa vända, vilken borde vara snart.
BjornE_ måste säga att jag e riktigt imponerad av dina jobb, känns som en tidig Uncle Allen. Speciellt ugglan var riktigt bra i färgerna och shaden. Keep up the good work and peace out.
Mina tatueringar, Sonens namn "inbakad" med ett hjärta o en stjärna, samt hans födeledatum i hjärtat, samt en Legogubbe som håller i en sedelbunt samt en skiftnyckel o Volvologgan på bröstet. Pain här på gorg har gjort dessa, samt att en annan polare skrev Samuel först. (Ziderbeat)
Senast redigerat av MrLego (7 december 2009)
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Mina tatueringar, Sonens namn "inbakad" med ett hjärta o en stjärna, samt hans födeledatum i hjärtat, samt en Legogubbe som håller i en sedelbunt samt en skiftnyckel o Volvologgan på bröstet. Pain här på gorg har gjort dessa, samt att en annan polare skrev Samuel först. (Ziderbeat)
Hur får jag bilden att synas här i tråden om jag redan laddat upp den i galleriet o inte får det att fungera med: ???
[url]-taggen är det som gäller för bilder
Så: [url]http://www1.garaget.org/gallery/archive/7959/815160_ofrne4.jpg[/ img] Utan mellanslag då förståss
Fungerar fanimej inte!!!!!!!
Oj vad jag skrev fel i mitt inlägg! Är [img]-taggen som gäller menade jag. Satte ju ett img i slutet till och med Byt ut url till img i början där så funkar det Nu är jag trött i huvudet...
här är min nya. satt lite drygt 4 timmar i tisdags. nästa sittning den 20 januari. då ska skuggningen göras klart och så ska det läggas i färg i den stora och i dom små blommorna!
Satt 3 timmar idag med en döskalle med bandana och korsade ben bakom på armen. Fan så ont det gör men ändå sitter man och planerar nya! Slänger upp en bild imorgon för nu sitter plast på.
Jag har ju några motiv sedan innan, men nu har jag hittat en utmaning som ingen vill ta sig an. Pratat med några tatuerare i Gbg området men dom kollar på den och säger i stil med "Den huvudvärken vill jag inte ha". Någon som vet någon bra tatuerare som vill göra den?
Senast redigerat av whiper (28 december 2009)
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Jag har ju några motiv sedan innan, men nu har jag hittat en utmaning som ingen vill ta sig an. Pratat med några tatuerare i Gbg området men dom kollar på den och säger i stil med "Den huvudvärken vill jag inte ha". Någon som vet någon bra tatuerare som vill göra den? http://www.lunarstorm.se/1/f12/f123da04 … Full.jpg?0
Kolla med Franco på Neverdie tattoo tror han skulle gilla att göra den.
Jag har ju några motiv sedan innan, men nu har jag hittat en utmaning som ingen vill ta sig an. Pratat med några tatuerare i Gbg området men dom kollar på den och säger i stil med "Den huvudvärken vill jag inte ha". Någon som vet någon bra tatuerare som vill göra den? http://www.lunarstorm.se/1/f12/f123da04 … Full.jpg?0
Kolla med Franco på Neverdie tattoo tror han skulle gilla att göra den.
Tackar, ska se om jag inte har tid (klart jag har, är arbetslös) att åka dit i morgon och kolla kanske.
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.