Haha ja jävlar du, men det såg precis ut som en säng i bakgrunden
Sån service har jag INTE för mina kunder...
nytt från mig då:
En polares vänstra ben.. Nytatuerat och massa vaselin på, därav grötigheten.. Fortsätter antagligen redan imorgon med en ny megaman-karaktär på andra sidan av benet!
har börjat på ryggen nu igen. har en sittning kvar där.
sen blir de troligen en drake eller liknande över vänster armen som sträcker sig ut över brösten och på höger armen blir de stjärnor och sånt mojjs från handen till örat
Här tog jag lite bilder på min polares tatueringar. Tyvärr så har jag inga själv för tillfället. Men när jag får jobb så ska jag tatuera mig är planerna.
Detta är en symbol för våran bilolycka. Den symboliserar att han lurade döden. Plus att datumet då olyckan inträffade står i lien.
Kinesisk drake.
Någon som ser vad motivet föreställer?
Imse vimse spindel.
Symbol för stjärntecknet lejon.
A painfull one.
Komentera gärna, så förmedlar jag det till min vänn.
Nån här som är bra på att måla upp tatueringar? Vill utöka beståndet med en sovande bäbis ängel, hittar dock inget jag gillar på nätet... Nån som vill försöka att måla åt mig?
Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
japp, mina gamla tatueringar gjorde gunnar, den nya gör micke på needles of pain...bra kille rekommenderas...
Där ser man, jo Needles Of Pain går jag till också. Dock till Nicke då jag fått flammorna skuggade + nätet runt armbågen gjorda av honom. Har även jobbat ihop med honom på Autokaross i Floby. Funderar på att fortsätta på armen med några skallar, tärningar, kort etc när man fått skattepengarna
Funderar på en tatto antingen på knogarna eller ena underarmen..... men kan ju inte bestämma mig Nån som gjort tatto på knogen och kan säga om det gör ondare där än på underarmen?