Funderar på en tatto antingen på knogarna eller ena underarmen..... men kan ju inte bestämma mig Nån som gjort tatto på knogen och kan säga om det gör ondare där än på underarmen?
Har en bekant som har kört halsen, ryggen, underarmarna o.s.v... och enligt honom var knogarna bland det värsta, tydligen. Har inte kört knogarna än... bara armarna än så länge! :S
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hahahahaha epic... Undra vad det står?? kanske nudelsoppa eller nått. PS. Fan vad du har varit saknad traxx. DS
WTF!!!! Nä då, är helt hundra
det är tur att det finns fler än 1 tecken som betyder lycka om man skrollar ner lite på länken så finns ditt tecken med
Så klart min tattuerare har koll på vad han gör BTW, höll jag på att för hjärtttack när jag gjort texten. Hade plast runt armen och de såg ut som de stod helt fel. Kasta mig på datan för att kolla hur de stavades och vad jag skickade i mailet till tattueran. Tack och lov stämde de. Men hade lite puls där
Snart ska man in igen.. Blir en dödskalle me vingar på ryggen. Efter den blir de att göra en ängel som en minnesgadd för en polare som gått bort. Efter de så blir de att börja på min arm igen..
Själv har jag fått lite publicerat tillomed.. i senaste numret av STM så finns en av gaddarna jag gjort med i galleriet.
Äh! Har hört från honom att han uppskattar de jag gör mer än de gamla vanliga tribaltatueringarna som så många vill göra o.s.v. Dock lär man väl bara hinna med konturer vid första sittningen, om ens det...
Funderar på en tatto antingen på knogarna eller ena underarmen..... men kan ju inte bestämma mig Nån som gjort tatto på knogen och kan säga om det gör ondare där än på underarmen?
Knogarna (antar att du menar fingrarna? haha) är ingenting mot bröstet IMO. Bröstet gjorde nå fruktansvärt ont men man pallade. Eller så är det bara jag som sitter och jämför medan man blir gaddad, känns väl mindre då.
Kanske skulle ta kort på sin helarm osv och lägga upp här...