2286
Sök

Tatuerings-tråden

trucker bejb
35 Inlägg
6 november 2010
"larschon" håller med dig hehe bröstet e inte mumma hehe... själv så har jag gjort en text där men ska in den 1:a och köra bröst, hals/nacke och en del av magen..  tyckte även att länd ryggen kändes lite granna hehe:P

// stavén

DFFL
9 020 Inlägg
6 november 2010
Larschon skrev:
bollen1986 skrev:
Funderar på en tatto antingen på knogarna eller ena underarmen..... men kan ju inte bestämma mig
Nån som gjort tatto på knogen och kan säga om det gör ondare där än på underarmen?

Knogarna (antar att du menar fingrarna? haha) är ingenting mot bröstet IMO. Bröstet gjorde nå fruktansvärt ont men man pallade. Eller så är det bara jag som sitter och jämför medan man blir gaddad, känns väl mindre då.

Kanske skulle ta kort på sin helarm osv och lägga upp här...

Jag har mitt efternamn precis ovanför tuttevårtan och det var fan värre än ryggen.
Höll på att hamna i koma av smärta typ hela tiden. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Gött mos
1 096 Inlägg
6 november 2010
Hexenhammer skrev:
bjornE_ skrev:
Hexen: stackars tatuerare du har.. wink

--------------------------

Själv har jag fått lite publicerat tillomed.. i senaste numret av STM så finns en av gaddarna jag gjort med i galleriet. smile

Äh! Har hört från honom att han uppskattar de jag gör mer än de gamla vanliga tribaltatueringarna som så många vill göra o.s.v. Dock lär man väl bara hinna med konturer vid första sittningen, om ens det...  wink

Lova att du lägger upp bilder under arbetets gång smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
8 november 2010
Nitrometanskada skrev:
Hexenhammer skrev:
bjornE_ skrev:
Hexen: stackars tatuerare du har.. wink

--------------------------

Själv har jag fått lite publicerat tillomed.. i senaste numret av STM så finns en av gaddarna jag gjort med i galleriet. smile

Äh! Har hört från honom att han uppskattar de jag gör mer än de gamla vanliga tribaltatueringarna som så många vill göra o.s.v. Dock lär man väl bara hinna med konturer vid första sittningen, om ens det...  wink

Lova att du lägger upp bilder under arbetets gång smile

Yes, jag slänger ut lite under/efter första sittningen, även om det bara kommer att bli konturer då (troligtvis). Om en vecka smäller det!

1 874 Inlägg
8 november 2010
Larschon skrev:
bollen1986 skrev:
Funderar på en tatto antingen på knogarna eller ena underarmen..... men kan ju inte bestämma mig
Nån som gjort tatto på knogen och kan säga om det gör ondare där än på underarmen?

Knogarna (antar att du menar fingrarna? haha) är ingenting mot bröstet IMO. Bröstet gjorde nå fruktansvärt ont men man pallade. Eller så är det bara jag som sitter och jämför medan man blir gaddad, känns väl mindre då.

Kanske skulle ta kort på sin helarm osv och lägga upp här...

Beror kanske på. Hade en bekant som körde fingrarna och sa att det var det värsta han gjort hittills. Och han har ett gäng på halsen, bröstet, armar, rygg, ben o.s.v. Men det beror väl lite på hur man är byggd antar jag. T.ex har armbågen på höger arm varit lugn för mig... men på vänstern var det skitjobbigt. In på bröstet och upp på axeln har varit lite kämpigt också...

Ska bli spännande att se hur ryggtavlan "känns".

För det är så det är; Det kommer att göra ont - Men man står ut. Det är lugnt.

Beslutsångest.
322 Inlägg
8 november 2010
Hade det inte gjort ont hade man nog inte skaffat gaddar. Ni förstår nog vad jag menar.

Rally Mupp
300 Inlägg
12 november 2010
https://www1.garaget.org/gallery/archive/107796/1017958_v3v91e.jpg

Och här har vi en som kanske inte var så svår för tatueraren att göra. He he

Dubbla Webrar är ljuv musik i mina öron!!
Projekttråd! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 69&p=1

1 060 Inlägg
13 november 2010
Tycker inte bröstet gjorde ont alls, men jag gjorde en gadd på magen under naveln i förrgår och de gjorde ont så in i h......

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

124 Inlägg
30 november 2010
yepps, många snygga smile har själv 2 st, ska se om ja kan ladda bilder på dom smile kommer även ganska snart inom kort en 3dje, nån som vet om de gör ont precis vid skulderbladet?
Senast redigerat av Mikszath (30 november 2010)

71 Inlägg
30 november 2010
Från person till person, men tycker själv att de inte känns så möe.

184 Inlägg
1 december 2010
engineaddict skrev:
Tycker inte bröstet gjorde ont alls, men jag gjorde en gadd på magen under naveln i förrgår och de gjorde ont så in i h......

Mage/höftben är väl mysigt wink Hehe..

Can you handle me?

1 060 Inlägg
1 december 2010
WS6 skrev:
engineaddict skrev:

Haha njah inte direkt, gjorde en döskall med 2 stora vingar precis under naveln ner till penisroten och vingarna sträcker sig ut på sidorna längs med höftbenen

124 Inlägg
1 december 2010
WS6 skrev:
engineaddict skrev:

nääe, de gjorde rätt ont faktist ;P haha tongue

184 Inlägg
1 december 2010
engineaddict skrev:
WS6 skrev:
engineaddict skrev:

Haha njah inte direkt, gjorde en döskall med 2 stora vingar precis under naveln ner till penisroten och vingarna sträcker sig ut på sidorna längs med höftbenen

Sweet!
Har själv en svala på vardera höftben upp på magen, ca 20-25x15cm stora, vänster sida var en mardröm att gadda, höger sida inga större problem tongue

Can you handle me?

1 060 Inlägg
1 december 2010
WS6 skrev:
engineaddict skrev:
WS6 skrev:

Sweet!
Har själv en svala på vardera höftben upp på magen, ca 20-25x15cm stora, vänster sida var en mardröm att gadda, höger sida inga större problem tongue

Låter riktigt nice smile jag själv tyckte de kändes värre på höger sida haha men värst va precis över penis tycker jag allt

184 Inlägg
1 december 2010
engineaddict skrev:
WS6 skrev:
engineaddict skrev:

Sweet!

Låter riktigt nice smile jag själv tyckte de kändes värre på höger sida haha men värst va precis över penis tycker jag allt

Kul det där med nerver tongue Dem är sjukt nice wink haha..Kan tänka mig att det kändes duktigt där :S
Har du bild på din?

Can you handle me?

1 060 Inlägg
1 december 2010
WS6 skrev:
engineaddict skrev:
WS6 skrev:

Sweet!

Kul det där med nerver tongue Dem är sjukt nice wink haha..Kan tänka mig att det kändes duktigt där :S
Har du bild på din?

Ja de e lustigt smile ja de har jag men den e så mörk och grynig tyvärr, men jag kan ta en ny bild och lägga upp wink

1 874 Inlägg
2 december 2010
Mikszath skrev:
yepps, många snygga smile har själv 2 st, ska se om ja kan ladda bilder på dom smile kommer även ganska snart inom kort en 3dje, nån som vet om de gör ont precis vid skulderbladet?

Nja. Skulderbladen är väl sådär. Beror väl på lite exakt var vid skulderbladen, antar jag. Jag har kört hela ryggen rätt så nyligen. Och det enda stället där det gjorde ont, var väl nära armhålan (skulderbladen), uppe på axlarna och när det var på svanskotan.

Men inget gör så ont så att man inte kan stå ut, you know. Och jag är nålräddast i landet...

1 874 Inlägg
2 december 2010
Har ju glömt att posta bild på mitt senaste verk. Dock är det ju bara konturer än så länge.
Ska ner om några veckor och börja fylla i... lär väl bli ett par sittningar.

Här har ni (försök att inte fastna vid min allt för sexiga bakdel!):

http://www.planetsalign.net/temp/tattoo/tattoo_back_contour_001.jpg

124 Inlägg
2 december 2010
Hexenhammer skrev:
Mikszath skrev:

Nja. Skulderbladen är väl sådär. Beror väl på lite exakt var vid skulderbladen, antar jag. Jag har kört hela ryggen rätt så nyligen. Och det enda stället där det gjorde ont, var väl nära armhålan (skulderbladen), uppe på axlarna och när det var på svanskotan.

Men inget gör så ont så att man inte kan stå ut, you know. Och jag är nålräddast i landet...

haha, nääe, de e sant ;Pallt går och uthärda smile tyvärr får jag vänta till början på nästa år innan ja kan gadda mig igen för ja ska ju lämna blod i början av januari ;P

Sök