lonewolf-holm Det var en del skillnad där, Mkt fina detaljer det blev. Naee om man skulle se till att få lite pengar över ngn gång så man kan fortsätta..
Lone-wolf, jag ska snart ta mig i kragen o göra min första tatuering på högerarmen. Från axeln till armbågen ungefär, gör det väldigt ont på just armen?
Lone-wolf, jag ska snart ta mig i kragen o göra min första tatuering på högerarmen. Från axeln till armbågen ungefär, gör det väldigt ont på just armen?
Smärta e ett relativft ord för mig ... presis som alla andra ställen man är daddad på så e det bara att bita ihop å tänka på något annat ..... det e ju endast kontur linjerna som man känner mäst allt annat e ju bara uppretande när dom gör skuggningen ....
Ska man va fin så får man lida pin för att koma dit .....
Smärta e ett relativft ord för mig ... presis som alla andra ställen man är daddad på så e det bara att bita ihop å tänka på något annat ..... det e ju endast kontur linjerna som man känner mäst allt annat e ju bara uppretande när dom gör skuggningen ....
//SWIH
Sooo true
Då är det bara o hoppas på en tidig dag på jobbet o gå förbi heavenly ink i åkersberga o snacka motiv o tid för gaddning
//SWIH
Sooo true
Då är det bara o hoppas på en tidig dag på jobbet o gå förbi heavenly ink i åkersberga o snacka motiv o tid för gaddning
Mvh J.
Jopp det gör du rätt i det är ju bättre att gadda sig på höst/vintern då läker det bättre och mindre bakterier i lufften....
Fina Skulls du har på ryggen GoTall Jag sitter nu och målar på en ny till mig. Och har "anlitat" en tatuerare för att göra skissen för att fortsätta på min arm så det blir en HalfSleeve. Jäkla roligt beroende men lite dyrt
Fina Skulls du har på ryggen GoTall Jag sitter nu och målar på en ny till mig. Och har "anlitat" en tatuerare för att göra skissen för att fortsätta på min arm så det blir en HalfSleeve. Jäkla roligt beroende men lite dyrt
jo brukar kosta en del normalt.. men som med alla yrken kan man ibland även där utföra byte av tjänster
Jojjemen, har fixat 2st sådana nu Så det blir inga mer överpriser
2Lax max per sittning tar min gaddare i alla fall å det e överkomligt med det resultat man får för det .... gäller att hitta en gaddare som vet vad han gör ... så skiter man i kosnaden brukar gadda mig 2-4 gånger under vinter halvåret.
//S
Senast redigerat av lonewolf-holm (30 december 2007)
Jag betalar runt 500kr/timme fast då känner jag han också, men tycker att priset är oviktigt, det är resultatet som räknas. Mvh
En billig Tatuering är sällan bra. En bra tatuering är sällan billig.
Den skylten satt hoss en tatuerare jag var hoss. Rätt så sann. Men det går att få ner priserna som saggt. Har hittat en som är riktigt duktig, Och ger bra pris, Känner hans polare visserligen.
Hej ja undrar om någon som vet hur mtk 5 lr 4 japaska tecken kostar . typ ondska på japanska
Tecken brukar i standard storlek ligga på 500kr st. Sedan rabbat för hur fler du gör.
En studio tar sällan under 400-500 för något ovavsett hur litet eller lätt det är att göra. Då det har med tid/matrial m,m att göra. Men rabbaten för varje tecken du lägger till brukar vara rätt bra. Men som saggt, Fråga en tatuerare om du vet vad du vill ha!.