"Last Superstar Project"Troligtvis mitt sista bygge. Beräknas vara klart 2008-2009. Efter 6 projekt på lika många år så börjar det bli dags att lägga av. Mkt saker personligt som gjort att orken och lusten försvunnit. Detta är dock en dröm jag haft inom bilbyggandet och jag hoppas kunna genomföra den. Efter Lizzy som va ett PAUS-bygge så ska jag göra detta ordentligt för att slippa allt tjafs om att jag bygger fuskbyggen

Nya projektet är iaf en Mazda RX7
Last Superstar ProjectSå här ser den ut

![http://www.garaget.org/archive/5102/61122/61122-555345.jpg]()
Vägrar sitta på fel sida!

![http://www.garaget.org/archive/5102/61122/61122-555347.jpg]()
Hoppas att jag kan dra ihop mitt TEAM av galma goda vänner som hjälpt mej innan och göra detta till mitt största o värsta bygge. Har fått god hjälp av lärlingar i år och några av dessa kommer utgöra den grupp av byggare jag kommer att ta hjälp av.
Har planerna rätt så färdiga i huvudet. Nu återstår att få ut dom på papper och förverkliga dom. Ekonomin måste såklart ha sin roll o det hela. Som det ser ut nu så kommer Lizzy att säljas vad det lider i förmån för detta bygge. Jag ska försöka göra en komplett bil. Dvs. Ge mej på motor, väghållning, exteriör, interiör samt multimedia bygge. Vi får se vad som går att göra och vad pengar o energi räcker till.
Kan väl redan nu säga att jag kommer att låta ett par nya praktikanter vara med o bygga. Hör av dej om du är intresserad. Kolla in på min hemsida. Mer info kommer att komma upp där framöver!
Sponsorer sökes (!)Både för exeriör, interiör och multimedia.
Kontakt finns på min hemsida.
WWW.KATAMSO.SEKika gärna på mina tidigare bygge:
Projekt 2003 - Nissan 200SX S14 Shogun (Hitomi)Projekt 2004 - Mitsubishi Eclipse Blitzed (Tea)Projekt 2005 - Audi A4 widebody (Ana)Projekt 2006 - Honda Prelude Superstar (Clara)Projekt 2007 - SAAB 900T Superstar II (Lizzy)Jag uppdaterar denna tråd vart efter det händer något med bilen eller det kommer in lite nya bilder. Alla är varmt välkomna med tips, idéer eller bara ris o ros. Jag hoppas kunna göra ett riktigt häftigt bygge som uppskattas av såväl utställningsdomare som publik.
Jag ska även tacka mina närmaste vänner samt alla här på garaget som stöttat mej och gett uppskattning till årets bygge (Lizzy). Utan det hade jag inte orkat ge mej på det här som ser ut att bli mitt sista projekt.
Stort tack till er alla!//K