===UPDATE===
Yes box, idag blev det till att storhandla lite saker till mig och bilen
Det blev reflexjacka, byxor och handskar till skolan. Spraylim och hammarlack, säkringar till dioderna, fler dioder eftersom en gick sönder ^^. Glykol och sprayflaska till avfettning.
När jag kom hem så konkade jag ut hyllan ur garaget och började att limma fast högtalartyget. Det var inte lika krångligt som jag trodde att det skulle vara, tyget la sig snyggt och fint. Det ända jag var tvungen att göra var att klippa upp lite i bakkant och lägga tyget omlott för att slippa utbuktningar
. Det syns knappt.
Sen när tyget satt fast på ovansidan var det bara att vända och nita fast det ordentligt på undersidan
. Fixade även till hålen där bältena bak ska gå ner.
Gjordes hål för högtalarna och skruvhålen samt hål för sladdarna till slutsteget.
Kom på att jag inte tagit någon bild på hur det ser ut under hatthyllan, håll till godo
Testmontering av hatthyllan med allt som hör till. Jag blev tårögd när jag tog kortet
Såhär ser min lösning ut för bältet. Tyget är nervikt under kanten för att bältet inte ska skrapa emot.
HATTHYLLAN HELT KLAR!
. Allt fastskruvat och klart.
Till sist men inte minst kommer en bild på plexiglaset på slutsteget när dioderna är tända
. Bilden kan inte mätas med hur det verkligen ser ut. MMMMM säger jag bara
Allt som jag hann med idag, ska jobbas med bilen imorrn med. Då blir det en ordentlig tvätt på utsidan och så får vi se om jag börjar med baslådan
Ha en trevligt fredagskväll, själv ska man iväg och lira biljard