Jaha, jag blir så tokig. Min bil har inte varit den mest välskötta dom senaste åren. Den e skitig som ett as, man kan säkert göra arkelogiska fynd i allt damm och grus som ligger på bärarmar etc.
Bromsarna har säkert suttit på sen den var ny, okej klossarna kanske har blivit bytta då. Men de andra som skivorna sitter så in i H***e. Bara att ta bort oket tog en timme och kostade mig en skruvmejsel och en hylsa
Aja, kommer vara fin när jag e färdig iaf
Har bestämt mig för att vissa delar ska målas när jag väl får loss de. Fast jag väntar me att måla oket då jag inte bestämt mig för vilken färg ännu. Sköldarna kommer inte heller målas, dom e för rostiga så de blir när ja byter dom ist.
Så just nu står allting stilla, för de fattas fästclips til spridarna, så jag kan inte fortsätta ihopmonteringen av motorn. Bromsskivor å hjullager kan jag inte byta eftersom jag inte får isär skiten. Men men, ska väl lösa de på något sätt, får bara se hur.
Tvättade av vingen idag, den behöver en del bumper-black för att tillbaka rätt färg på den. Va ganska torr med andra ord. Ska se om jag kanske kan få me mig ventilkåpan till skolan så den blir lackad. Men jag kommer med en update så fort de händer något.