Lägg lite pengar och köp dig en Suzuki Ignis sport, en bekant ska nog sälja sin. Jävligt tuff bil och den går gött. Jag har för mig att han skulle ha ca 65K för den. Lite dyrare men det är det värt
Inte en tjalle att jag kan det Jag har redan pressat tillräckligt på budgeten Är ju student så man är ju inte precis gjord av pengar Därför jag vill byta bil ju, om det inte vart för att 740in vart en så soppatörstig bil så hade jag behållt den
Trodde du vill ha en snygg bil som itne var så kantig?`
Jo iofs.. men jag tkr faktiskt 740 är snygga Men den drar ju så satans med soppa bara Så nu har jag hittat en 5dörrars 106a och en 106 Rallye.. rallyen är ju att föredra med sina 103hk och 810kg .. Men den kostar 27000kr, fast då är den inte bessad eller skattad och kamremmen behövs bytas så det blir till att pruta friskt isåfall
Men jag är verkligen insyltad på den bilmodellen även om säkerheten är skit Får la slänga in en störtbur eller nåt
Nr 1. är 106an Posetivt med den är att den är snål, snygg, har tillräckligt bra prestanda Negativt är säkerheten
Nr 2. är Seat Arosa, Posetivt är att den är liten och smidig, den är snål och ser skapligt bra ut och den är säkrare Negativt är att den har dåligt med utrustning, den är slöare och faktiskt inte lika snygg
Så vilken ska man välja? Säkerhet eller Utrustning?
Kommit fram till att det nog blir en 106a ändå.. för jag tror inte det spelar så stor roll om du krockar med en Arosa eller en 106a.. det slutar inte bra i något utav fallena!
Så smartast är nog att inte krocka och satsa på bilen med det jag söker
Du begär 40000kr och han har budget på 25000kr.... dock känns 40000kr lite väl, eller har jag helt fel? För dom pengarna får han ju en schysst golf 3 VR6.. dock vill han ju ha en bensinsnål bil...
Äh säkerheten kan man ju inte tänka på hela tiden. Krockar man så smäller det oavsett vilket Jag har en Supra, märkte sen att det inte finns några airbags i den Ängnade nog inte en tanke på säkerheten varken när jag hade min golf2a, mazda 323F, 206gti eller nuvarande Supra