KG skrev:
TheFinnishFlash skrev:
jo..det här var nog en av dom värsta dagarna i hela mitt jävla liv...aja NY DAG NYA TAG..hoppas jag inte får den jäveln igen..då kommer jag avbryta provet självmant
Sen kanske jag gorde fel...men sättet han hade...ne fyfan

Jag antar att du kuggade?

...vad kuggade du på då?
helt korrekt

alain skrev:
Hur gick det med uppkörning??
Det gick inte bra !
min uppkörning gick åt helvete ! ett riktigt jävla svin till inspektör ! han satt nästan och hånade mig..och komenterade felen jag gorde.... ((
Fel 1 jag blinkade inte ur när jag stod i en backe..men de sa han inget om utan jag sa det själv "fan där skulle jag blinkat ut" då svarade han inte ens mig..utan spände sin käke och fnös...fick godkänt på det iaf...
fel 2 Jag åkte inte när det var grönt, solen var rakt på så jag såg inte att det slog om till grönt..då fnös han till igen och sa "det har varit grönt bra länge nu"
fel 3 jag släppte på gasen när jag svängde av motorvägen..var massor med bilar i avfarten...men jag skulle tydligen endå köra in i 110 km/h och nita när jag var kabom linjen
han sa iaf "här får du inte sakta ner det är livsfarligt" men men jag vet att man inte får det men det var ju massor med bilar i avfarten...och när han sa "här får du inte sakta ner så var det ett ingripande" med andra ord KUGGEN
fel 4..jag stod och vänta på en bil som skulle rakt fram i en korsning TRODDE JAG..men han skulle visst svänga, han stod så långt fram pga att han hade släp...då sa idioten hånfullt "får jag fråga vad du står och väntar på"
Sur jävla idiot iaf...fan för sånna folk
Lars bäckman heter han iaf sandviken...tycker synd om er som får han
är det så här djävligt med uppkörningar, eller hade jag bara otur ?