Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Killar: Överarmar/axlar, händer, ögon och KROPPSHÅLLNING. Hatar verkligen när folk inte sträcker på sej. FFS, de gör hur mkt som helst ju.. Och ett najs leende
Tjejer: Still- utstrålning, leenden schyssta kurvor och välvårdade händer/hår och hud Och samma sak här, hållningen.
På en kille är det absolut händer, rygg. Inte bara utsidan som räknas, insidan kan vara den absolut vackraste
jaa men det är utsidan som ger insidan en chans för det mesta
Sant
japp sant, jag är inte alltid lika dum som det verkar haha
till topic, men sexigast på en tjej måste väll nästan vara en fin kroppen, alltså hela kroppen, men nått speciellt vet jag inte, har inte riktigt funderat på det, man ser en tjej som är fin eller ful thats it typ
Senast redigerat av _Glenne_ (29 augusti 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
jaa men det är utsidan som ger insidan en chans för det mesta
Sant
japp sant, jag är inte alltid lika dum som det verkar haha
till topic, men sexigast på en tjej måste väll nästan vara en fin kroppen, alltså hela kroppen, men nått speciellt vet jag inte, har inte riktigt funderat på det, man ser en tjej som är fin eller ful thats it typ
Beror helt olika till person, andra tycker inte så o andra gör det..