Finns egentligen inget att klaga på. Det skulle som sagt vara den svarta delen på husen som stjäl lite former från bilen då den flyter in i väggen lite på någon bild.
Du var en mästare på att hantera en kamera tycker jag Fast bilen var det ju inget felt på heller Riktigt snygga kort!
Tackar o bockar!
Edge83 skrev:
Finns egentligen inget att klaga på. Det skulle som sagt vara den svarta delen på husen som stjäl lite former från bilen då den flyter in i väggen lite på någon bild.
Helt rätt har fått kritiken i andra forum att jag skulle ha ljusare bakgrund så det är helt rätt!
Vad är det som är Carbon med denna? Jag ser två delar i kolfiber. Bilderna är ju så jäkla mörka så man ser ju inte vad som är kolfiber, vore det inte bättre att bara kalla den en svart supra? Lite mer ljus så man ser kolfibret tack.
Vad är det som är Carbon med denna? Jag ser två delar i kolfiber. Bilderna är ju så jäkla mörka så man ser ju inte vad som är kolfiber, vore det inte bättre att bara kalla den en svart supra? Lite mer ljus så man ser kolfibret tack.
Kika in på boostlogic.se så hittar du info på CarbonSupra2 (The Eagle)
Ber om uräkt ifall jag är tjatig, men måste bara få slänga ut "skrytbilden" på Supran jag fick glida med i sommaren 2005. Ett monster med 750+ hk under huven - DÅ! Manne_tt här på garaget är den nye lyckliga ägaren. Hehe (Är nöjd över den bilden, synd med dålig kamera bara)