2483
Sök

24 timmar kvar att leva. Vad gör du?

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
14 september 2008
FireTraXX skrev:
The_Mechanic skrev:
stjäl en koenisegg far till järnia letar rätt på den största yxa jag hittar, hemsöker FireTraXX knackar han på ryggen o säger : HEJ! springer sedan tillbaka till koeniseggen brassar ner till sthlm massor fort jätte fort, letar rätt på regeringen o hugger ner hela bunten och sätter mig o mediterar på göranperssons flint efteråt o väntar sedan på döden.

Hahaha, men fetknoppen sitter inte i riksdagen längre.
Om du inte har bråttom till Rosenbad så kan jag bjuda på en grogg innan du sticker. smile

groggen tar jag i handen o rusar om du nu inte vill hänga me o känna draget i eggen? smile jag vet men först hugger  jag ner blåmesarna i regeringen sen hälsar jag på Göran o mediterar smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Forummoderator
26 351 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
xorox_88 skrev:
AirOne skrev:
xorox_88 skrev:
själv så hade jag gjort så den här tråden blev låst

Äsch kom igen nu..Off topic får man diskutera allt smile

jamen lite löjligt äre ju mkt snack om massmord å sånt

Ja det hade jag kanske inte väntat mig, men hur många är det inte då som
stör sig på vissa. Och - handen på hjärtat - hur många skulle egentligen, bara för
att dom "snart" skulle dö, gå och hugga ner nån bara så där?
Mja..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

DFFL
9 020 Inlägg
14 september 2008
The_Mechanic skrev:
FireTraXX skrev:
The_Mechanic skrev:
stjäl en koenisegg far till järnia letar rätt på den största yxa jag hittar, hemsöker FireTraXX knackar han på ryggen o säger : HEJ! springer sedan tillbaka till koeniseggen brassar ner till sthlm massor fort jätte fort, letar rätt på regeringen o hugger ner hela bunten och sätter mig o mediterar på göranperssons flint efteråt o väntar sedan på döden.

Om du inte har bråttom till Rosenbad så kan jag bjuda på en grogg innan du sticker. smile

groggen tar jag i handen o rusar om du nu inte vill hänga me o känna draget i eggen? smile jag vet men först hugger  jag ner blåmesarna i regeringen sen hälsar jag på Göran o mediterar smile

Grymt, skicka pm innan så fixar jag sprit och blannevann.
Så kan vi supa ordentligt på väg upp. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
15 september 2008
FireTraXX skrev:
The_Mechanic skrev:
FireTraXX skrev:

Grymt, skicka pm innan så fixar jag sprit och blannevann.
Så kan vi supa ordentligt på väg upp. smile

de gör vi helt klart ! smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

501 Inlägg
15 september 2008
Ingen aning. tongue Fantasin är inte på topp just nu..

OBS: Ironi

801 Inlägg
15 september 2008
Spenderat 19 timmar med att plocka Shrooms och prata i tele med dem man känner, sen dö seglandes genom galaxen. låter rätt värt..

470 Inlägg
15 september 2008
Sånt som man inte skall nämna här på forumet...

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Höbonde
228 Inlägg
15 september 2008
Fixa fram en jänkare och cruisat runt i med några fina tjejer "tex hon från Transformers", lyssnat på Volbeat galet högt i bilen, bränt lite gummi och åkt ex antal kilometer över hastighetsbegränsningen! Som den sista måltiden hade det vart en Kallsune med några cola och några pils för att avsluta dagen med fallskärmhoppning utan fallskärm svepandes några red bull i hopp om att kunna flyga!

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
15 september 2008
skulle ta förväl av nära å kära, försöka spräcka 250 km gräns me nått fordon, ta en sista ettan lös å bara glida in mot döden tongue haha endå löjligt.

12 086 Inlägg
15 september 2008
Jag hade nog pundat mig hög,  och gjort allt som kom mig för.
Det låter helt klart som de roligaste och minst deprimerande alternativet.

Svetsare
3 150 Inlägg
15 september 2008
Sattpå en tjej, rökt en joint, tagit en prilla och sen se vad saaben toppar och sen sikta mot närmaste träd?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

508 Inlägg
15 september 2008
det verkar som folk bara vill göra olagliga saker innan dem dör...

5 198 Inlägg
15 september 2008
Varför ska folk sikta på närmaste träd eller sten.. känns lite onödigt då man ändå ska dö.

SSS -12
3 217 Inlägg
15 september 2008
Skulle denna dagen infalla på en torsdag så hade jag följande:

- Ätit en stadig frukost bestående av bacon, ägg och möjligen bönor...
- Kört en aning för fort förbi alla fartkontroller jag kan...
- Lunchat bestående av ärtsoppa m. fläsk
- Försökt fixa någon vettig bil eller helt enkelt tagit min egen
- På torsdagar är det bilträff i lödde, polisen är alltid där... Jag hade gjort mig till åtlöje när jag försökt göra dom till åtlöje... Hade kört som en galning, runt i ringar och snabbt på rakor!
- Blivit av med körkortet för 3 gången under 24 timmar och slagit rekord...
- Med tanke på min dagskost så hade det blivit ett sant nöje att sitta tillsammans med poliserna i deras bil och samtala...
- Sen hade jag åkt hem och klämt en pizza för att somna inte alltför sent

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Oldschool
299 Inlägg
15 september 2008
Först skulle jag köpa en koenigsegg CCX för alla min besparingar. Sen skulle jag starta bil-jakt som på film.

Random Hero
4 047 Inlägg
15 september 2008
dra på mej mma handskarna o tandskyddet och slå ner alla ja ser o drifta helvetet ur subarun smile pissa på en polis o skrika att sverige är ett piss land me alla skatter o onödiga lagar smile o sen kolla garaget efter nån snygg bil, sen sova smile

Dog food lid. Backwards

12 086 Inlägg
15 september 2008
liddan skrev:
Först skulle jag köpa en koenigsegg CCX för alla min besparingar. Sen skulle jag starta bil-jakt som på film.

Och de hinner du på 24h? smile

16 197 Inlägg
15 september 2008
skulle lägga mig på ett ett hustak centralt i stan me en AG90 å skjuta prick på saker/folk ja inte gillar..HEHE

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Random Hero
4 047 Inlägg
15 september 2008
evilaudio skrev:
skulle lägga mig på ett ett hustak centralt i stan me en AG90 å skjuta prick på saker/folk ja inte gillar..HEHE

haha elak jävel tongue

Dog food lid. Backwards

4 506 Inlägg
15 september 2008
Hade sagt adjö till mina närmsta o kära.

Sedan hade jag kapat en rolig bil, och bara kört iväg
någonstanns med rutorna nere och njutit av den sista
färden. Eventuellt en Harly ist för bil.

Bara kört o kört o kört, så långt hjulen bär.
Sissta timman hade jag hittat ngt trevligt ställe i naturen
där jag hade lagt mig och väntat in slutet.

Kan du andas kan du dö.

Sök