sik: ok kolla om du hittar prylarna bara så! Aha, fick du de pengar du ville ha för bilen då? Jo fan bilar är dyra.. Ju finare man vill åka, desto dyrare blir det..
Nej men ärligt.. Satt och surfade runt på diverse utländska sidor igår för att kunna komma över en billig mätarhållare. Ska jag vara helt ärlig så var det dåligt med produkter på de flesta sidor vad gäller saker till inredningen. Det slutade emd att jag drog hem en billig mätarhållare från creatix.se Jag har ju nämligen tänkt att "plasta in" hållaren i a-stolpen och då kanske inte kvalité spelar så stor roll..
Är du också sugen på billiga mätarhållare så är det bara att kika in på http://www.creatix.se men vill du har mer rejäla saker så är det http://www.realcar.se som gällar. Men var beredd på att betala det dubbla, tyvärr..
Kul att se att det händer saker här titt som tätt Lite fler bilder vill jag nog ändå se
Min opel har packat ihop och dött nu så den står hemma på parkeringen i väntan på någon stackare som vill ha den (tvivlar på att någon vill ha en opel, usch säger jag bara åt min) Inte alltid lätt så att säga
Ne men seriöst nu, har inte läst så mycket på ett tag (förlåt? ) men hur har det gått med dina papper?
Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...
Nej inte riktigt ännu Ska slänga på fronten först och låna in ett avgassystem med katalysator, sen så! Bara hoppas på vettig besiktningspersonal också!
Håller på att plasta in mätarhållaren i A-stolpen just nu.. Blir riktigt bra faktiskt! Kommer upp bilder imorgon när jag slipat lite också. Hittils har jag klippt ut en vettig mall från den universala mätarhållaren, sedan har jag med hjälp av min flickvän plastat dit hållaren på a-stolpen (Den jag köpte från den krockade Evon i stan). När den så kallade glasfiberväven samt båtplasten torkat gick jag på det hela med så kallade kemisk trä vilket fungerar som glasfiber eller annan form av spackel, dock aningen mer flexibelt.
Kolla in denna guide får ni se, det gjorde jag i alla fall