3083
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
14 Inlägg
19 december 2007
blixtljus.. jul utsmyckning eller?

//Rulle

kevlar_soul
19 december 2007
Trådstartare
sik: ok kolla om du hittar prylarna bara så! smile Aha, fick du de pengar du ville ha för bilen då? Jo fan bilar är dyra.. Ju finare man vill åka, desto dyrare blir det..

Toarulle: Bra tanke tongue

kevlar_soul
20 december 2007
Trådstartare
O'boyy vilket vackert väder..

Nej men ärligt.. Satt och surfade runt på diverse utländska sidor igår för att kunna komma över en billig mätarhållare. Ska jag vara helt ärlig så var det dåligt med produkter på de flesta sidor vad gäller saker till inredningen. Det slutade emd att jag drog hem en billig mätarhållare från creatix.se   Jag har ju nämligen tänkt att "plasta in" hållaren i a-stolpen och då kanske inte kvalité spelar så stor roll..

Är du också sugen på billiga mätarhållare så är det bara att kika in på http://www.creatix.se men vill du har mer rejäla saker så är det http://www.realcar.se som gällar. Men var beredd på att betala det dubbla, tyvärr..

Konsult
1 247 Inlägg
20 december 2007
Kul att se att det händer saker här titt som tätt wink
Lite fler bilder vill jag nog ändå se wink

Min opel har packat ihop och dött nu så den står hemma på parkeringen i väntan på någon stackare som vill ha den tongue (tvivlar på att någon vill ha en opel, usch säger jag bara åt min) Inte alltid lätt så att säga smile

Ne men seriöst nu, har inte läst så mycket på ett tag (förlåt? tongue ) men hur har det gått med dina papper? smile

kevlar_soul
21 december 2007
Trådstartare
ÄNTLIGEN!

Idag är en stor dag! Jag har fått mina papper från England! Snacka om att man är lycklig, äntligen kan bilen reggas!smile

Är så jävla glad, allting känns så underbart!

Ganska förståeligt att papperena varit på vift, jag menar sen när stavas gatan - yatan och Linköping - Lintoping  tongue

Har dessutom fått hem min mätarhållare från Creatix, samt blixtljusen från Stylingbutiken... Såg mycket bra ut!

4 670 Inlägg
21 december 2007
Skönt att du fått papprena:)

2 655 Inlägg
21 december 2007
Bara att grattulera.. En riktigt efterlängad julklapp gissar jag på? smile

623 Inlägg
21 december 2007
hehe det låter kanon att du fått papprena.. grattis

nismo

1 997 Inlägg
21 december 2007
Hehe, kan förstå att du är rätt glad nu! big_smile
Grattis grattis. smile

...
227 Inlägg
21 december 2007
grattis till papprena!

Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...

Fotograf
1 000 Inlägg
21 december 2007
grattis till papprena!!!!

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

kevlar_soul
21 december 2007
Trådstartare
Stort tack till er alla!

En av de bästa julklapparna någonsin wink

Starkt Nürburgring-beroende :)
95 Inlägg
21 december 2007
Gratulerar! Reg. tid bokad?

kevlar_soul
21 december 2007
Trådstartare
Nej inte riktigt ännu tongue Ska slänga på fronten först och låna in ett avgassystem med katalysator, sen så! Bara hoppas på vettig besiktningspersonal också!

Gasglad
295 Inlägg
22 december 2007
Kul att du äntligen fått papprena, önskar dig all lycka på besiktningen.

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
22 december 2007
Kul att pepperna hittade rätt tillslut big_smile
Kommer gå bra ska du se!
Får önska dig en trevlig Jul och ett gott nytt år!

Mvh kimpa

kevlar_soul
22 december 2007
Trådstartare
Tack till er båda!

Och detsamma, god jul !smile

4 670 Inlägg
23 december 2007
God Jul på dig mannen!

kevlar_soul
23 december 2007
Trådstartare
Tack Micke!

Håller på att plasta in mätarhållaren i A-stolpen just nu.. Blir riktigt bra faktiskt!smile Kommer upp bilder imorgon när jag slipat lite också. Hittils har jag klippt ut en vettig mall från den universala mätarhållaren, sedan har jag med hjälp av min flickvän plastat dit hållaren på a-stolpen (Den jag köpte från den krockade Evon i stan). När den så kallade glasfiberväven samt båtplasten torkat gick jag på det hela med så kallade kemisk trä vilket fungerar som glasfiber eller annan form av spackel, dock aningen mer flexibelt.

Kolla in denna guide får ni se, det gjorde jag i alla fall tongue

http://vwpc.se/forum/viewtopic.php?t=80 … 7d035594f1

kevlar_soul
24 december 2007
Trådstartare
God jul önskar jag alla er som besöker denna projekttråd!

Har även gjort min anmälan idag till ett större arrangemang tongue Vem vet, med lite tur kanske man kan få en plats att visa upp bilen på!

Med vänlig hälsning

Cim

Sök