..önskar tips vad gäller vidare projektering på min Cheva -55:a! Hade 20" på min förra 4-dörrars stolpe, ska ja dra på det på denna också?? Mer estetiska förslag på förändring tas tacksamt emot.. Öppen/tacksam för förslag..
de beror väl på helt vad du vill åstadkomma för stuk och vad du gillar.. visst e de väl fett me 20" men va blir de mer? bara 20"are ? isf kan du ju lika gärna köra me 17"are så ser de lite mer propotionerligt ut
de beror väl på helt vad du vill åstadkomma för stuk och vad du gillar.. visst e de väl fett me 20" men va blir de mer? bara 20"are ? isf kan du ju lika gärna köra me 17"are så ser de lite mer propotionerligt ut
Sant!! vad gäller denna bil,jagar jag nog lite racingstuk,kanske blir fel med 20":are? Eller?? Vad kan jag göra för att dra det ytterligare åt racinghållet..?? ...rövin i mängder nu,men ideerna tryter;)
Hade en disskussion med en bekant om inte han skulle lacka sin Nomad i fords Electric Orange (den från ST220), med vitt! skulle nog funka fin fint, om man vill sticka ut lite!
Hade jag varit ägare till din bil hade jag först tagit bort dekalerna. Sen sänkt den och 20" krom är aldrig fel på en grann gammal jänkare.. Alt. att behålla de fälgarna du har och sänka den. Annars är den ju för jävla fin!!!
Här har du någe fränt! Gasser stuket är ju såå brutalt! Hög i nosen och lite lägre bak. http://www1.istockphoto.com/file_thumbv … gasser.jpg Sök på gasser på google så får du fram mycke fränt. Det är många som bygger gassers nu bara för att de är sååå jävla brutalt
frågan är vad du tänkt dig mer eller om den ska vara sådär? men om du verkligen tänkt dig 20 tummare tycker jag personligen att coys c5 fälgar är dom snyggaste. gillar dom där bilarna starkt tänkte köpa en sån själv innan ag hittade den här till ett för billigt pris för att låta bli.
passa på att lägga en börn idag för imorn kan däcken vara slut
frågan är vad du tänkt dig mer eller om den ska vara sådär? men om du verkligen tänkt dig 20 tummare tycker jag personligen att coys c5 fälgar är dom snyggaste. gillar dom där bilarna starkt tänkte köpa en sån själv innan ag hittade den här till ett för billigt pris för att låta bli.
Hade 20" coys på min förra 55:a,4-d stolpe! Fyllde ut kanon och såg bra ut,men tappar man inte racingstuket då? Blir väl mer bling,bling...?? Eller?? Vad gäller dekalerna,verkar ju de flesta tycka att de ska bort,kanske är så iaf..hmmm!
Här har du någe fränt! Gasser stuket är ju såå brutalt! Hög i nosen och lite lägre bak. http://www1.istockphoto.com/file_thumbv … gasser.jpg Sök på gasser på google så får du fram mycke fränt. Det är många som bygger gassers nu bara för att de är sååå jävla brutalt
..tack för tipset! Nog lite åtdet hållet jag vill komma,utan att det blir övertramp..
japp racing stuket försvinner ett vinnande koncept på rejs är breddade hjulhus bak 14 tum breda torq trust II bak 15 tum höga sänkt både fram och bak ganska kraftigt. finns inte mycket som slår det men då krävs ju förstås att flytta in ramen och hjulhusen men över lag ganska små fälgar och sen så breda det går bak. breddade plåt fälgar bak och aluminium fram funkar fin fint som busstuk och är även billigt
passa på att lägga en börn idag för imorn kan däcken vara slut