Okej, Jag rekommenderar alla att passa er noga för detta företag www.blueride.se Nu har det gott 8a! Arbetsdagar. Har mailat inget svar på 2 dagar! Kan vara så att de är på g att konka eller liknande. Beställ INTE från blueride!
Att varna för ett företag pga att leveransen tagit 8 arbetsdagar är att ta i kraftigt varför jag redigerat din rubrik till att du är missnöjd med leveranstiden.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Okej, Jag rekommenderar alla att passa er noga för detta företag www.blueride.se Nu har det gott 8a! Arbetsdagar. Har mailat inget svar på 2 dagar! Kan vara så att de är på g att konka eller liknande. Beställ INTE från blueride!
alltså.. . . ursäkta . HAHAHAHHAH du får väll vänta några dar till. sakerna kanske är slut hos dom och kanske hos leverantören åxå? då tar det tid vetty
alltså.. . . ursäkta . HAHAHAHHAH du får väll vänta några dar till. sakerna kanske är slut hos dom och kanske hos leverantören åxå? då tar det tid vetty
Varför svarar de ej på mail? Varför skriver de inte innan att varorna är slut? SOm andra bilstylingfirmor skulle göra?
Jaja, hur som helst verkar jag få mina varor men 9e dagar för leverans i Sverige? Är van vid 1-2 högst. Därför jag blev misstänktsam. Plus, det tog 2 dagar för dom att svara på mail..
Jaja, hur som helst verkar jag få mina varor men 9e dagar för leverans i Sverige? Är van vid 1-2 högst. Därför jag blev misstänktsam. Plus, det tog 2 dagar för dom att svara på mail..
Get used to it! Var glad att det bara tagit 9 dagar, jag vet folk som väntat över ett halvår på sina grejer från diverse stylingfirmor. Man kan inte jämföra frakttiderna med företag som håller stor lagerhållning med vissa stylingfirmor som beställer allt efterssom efterfrågan!
Sist jag beställde tog det ca 4dagar. och då var det en j*vla massa saker som skickats.. Jag ser då blueride.se som ett seriöst företag. jag har aldrig haft problem med dom..