Finns de lite bilder på den Tack så mkt iaf Har inte fixat direkt bilar för varje klass heller, men tror ja har någon för A-klass, ska kolla sen så kanske du kan få nå tips
Min lilla Integra jag brukar sladda runt med Så fort jag får upp krysslådan på live igen kan jag lägga upp lite roligare bilar, den här va allt jag laddat upp just nu.
Finns de lite bilder på den Tack så mkt iaf Har inte fixat direkt bilar för varje klass heller, men tror ja har någon för A-klass, ska kolla sen så kanske du kan få nå tips
Okey, har slängt ihop en Golf Mk2 D-klass nu iaf, guuud va slött det är Men det blir jämna race iaf
Jo de e rätt slöa, fast rätt goa när man tunat dom lite granna, d-golfarna... Kommer inte köra något i helgen, har ett stoooort race på söndag kväll...3, 5, 3, 25 varv på sebring i en följd
hehe jo jag har ju tunat den så att den ska gå in i tripod mode så fort jag svänger med den så men jag tänkte göra om den till nürburg bil så man kan piska polarens evo med den mest för att förudmjuka
"Only death awaits you all, but do not fear. For is it through death that a new spirit energy is born. Soon, you will live again as a part of me."