Var kommer dom där grejerna ifrån då? Eller vad är det för grejer? Är väl inte helt hemmabygge?
Det är ett kjolkitt från Stillen i Amerikat Lr addon kanske man ska kalla det, frusktansvärt snyggt blire iaf På bilden du länka ser den otäckt hög ut, ska givetvis ner nån dm.
Var kommer dom där grejerna ifrån då? Eller vad är det för grejer? Är väl inte helt hemmabygge?
Det är ett kjolkitt från Stillen i Amerikat Lr addon kanske man ska kalla det, frusktansvärt snyggt blire iaf På bilden du länka ser den otäckt hög ut, ska givetvis ner nån dm.
Såpass, verkar ju vara vettiga grejer dock! "These urethane products are so tough, we included a Limited Lifetime Warranty."
"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen. www.5100.se
hehe, jag har fkt kommit en bit med nya vaggan.. jag o RT svetsa ihop ett konstverk häromdan
gött då.. får komma förbi någon dag och kika på bygget igen..
"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen. www.5100.se
Vet inte om jag delat med mig av ideerna men bmwbakaxeliden är skrotad, jag ska bygga en egen iniduell hjulupphänging ist.
Principen är 2 undre tvärgående stag per sida, 1 längsgående och sedan styrande fjäderben.
Här har jag börjat knåpa ihop rör, jag jobbar inte efter några ritningar utan gör som de faller mig in Dock är jag mkt noga med att allt blir parallellt, vinkelrätt och symetriskt.
Måste säga att jag e grymt imponerad av alla moddifieringar du gjort. läst igenom från början och suttit och kollat och från början se ut som ett vanligt ungdoms projet vart det mer och mer interesant bra jobbat (ursäckta dyslexin)
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm