Va ute o tog lite kort idag.. är i princip klar med svetsandet nu. Känns skönt Här följer lite bilder på höger hjulhus/skärm
Dom fula svetsarna beror på 2 saker.. jag svetsar med en klen 2fas svets, och jag erkänner, jag är inget svetsproffs =P
Här är vänster främre hjulupphämgning. Återstår en del jobb där, har nya bärarmar och fjäderbenen har jag andra planer för.
Här är ett av mina fjäderben bak. Har stora planer för både främre och bakre stötdömpning. Eftersom det inte finns coilovers till min modell så har jag tänkt tillverka egna. Hittills är de bara i mina ideer men jag kommer hålla sidan uppdaterad.
Va ute idag o dona lite, nu är all svetsning klar. Nu håller jag på o blästrar underredet som sedan ska lackas. har tyvärr ingen bild för jag är så slö=P
Här har vi därimot bild på insidan av min bil, ganska länsad.. det ända som finns kvar är panelen, allt annat är veck!
Oj, den här tråden har ja missat! Du har valt ett annorlunda men coolt projekt som ja hoppas du lägger ner hela din själ å lön i Haha, men lycka till i fortsättningen också!
Du ljuger..Ratten e kvar hehe. Blir bra, skönt att du gör allting ordentligt.
Men pedalerna är ju oxå kvar hehe Ojoj, det går framåt ser jag, det känns bra va? Har så jäkla lite kvar på setsandet på min merca, men blev sjuk innan helgen så det får vänta lite.. Känns bra gött att snart vara klar med det
Oj, den här tråden har ja missat! Du har valt ett annorlunda men coolt projekt som ja hoppas du lägger ner hela din själ å lön i Haha, men lycka till i fortsättningen också!
Det kan jag garantera dig att jag gjort! Har dock varit lite långsam.. men de tar sig som pyromanen sa
Du ljuger..Ratten e kvar hehe. Blir bra, skönt att du gör allting ordentligt.
Men pedalerna är ju oxå kvar hehe Ojoj, det går framåt ser jag, det känns bra va? Har så jäkla lite kvar på setsandet på min merca, men blev sjuk innan helgen så det får vänta lite.. Känns bra gött att snart vara klar med det
Kommer bli grymt bra detta! mvh kimpa
Pedaler o ratten är förfan inte inredning och om de nu är de så måste de ju va där.. svårt o köra annars, de är de iofs utan hjulupphängning oxå
Ah lite grann har hänt igen då.. Håller på och blästrar underredet innan jag ska lacka det. Att ligga o blästra under en bil är bland de jävligaste man kan göra tror jag. Men fint blire
De här är min "blästerbox".. och så här dammigt blir det
Här har jag blästrat som en galning i ena hjulhuset
Härligt projekt. Jag gillar sättet du beskriver det hela på. Du gör framsteg hela tiden. Nu när rosten är åtgärdad antar jag att det kommer hända både det en a och det andra
Härligt projekt. Jag gillar sättet du beskriver det hela på. Du gör framsteg hela tiden. Nu när rosten är åtgärdad antar jag att det kommer hända både det en a och det andra
Keep up the good work! Det här blir toppenbra.
Det händer saker hela tiden Mitt problem är att jag har så jävla många bollar i luften samtidigt så ser inte resultaten så fort.. men till våren 08 ska den va klar. haha, jag hoppas iaf!