Då har jag varit hemma någon dag från jobb som sagt och ni undrar säkert hur det går med allt.
Jag har inte hunnit göra så mycket nu under mina dagar och har inte heller haft kameran så de är lite bild torka på denna uppdatering tyvärr.
Det som har hänt iaf är att jag körde ner en runda till mekonomen och beställde vita skärmblinkers, dom hade inte det inne men får dom redan imorgon vilket är najs
då kan de åka på imorn.
Har även vatt ute på Realcars hemsida och kollat lite har bestämt mig för att lägga en beställningen på en Japsdämpare, blir en 2,5" in och 4" ut tror jag så den ska nog beställas imorn
.
Har precis varit hemma hos en polare som med håller på, fast han pysslar med ljudbygge i sin bil han hade varit i väg och köpt en låda med 2 st 15" och det lät bra kan jag lova.
Vi ska bygga om och plasta in dom i hans bagage (även han som ska hjälpa mig med mina kjolar sen
).
Vi kollade lite på min bil med och plockade ner handsfacket för att kunna dra lite sladdar till neon. Så nu vet vi hur vi ska dra det tills nästa gång, för han skulle jobba kväll idag.
*Blinkers
*Japs
*Dragning av sladdar
Det som hänt idag
Lite bilder dock inga egna.
Skärmblinkers (vita) och Japsen
Hoppas den var lite bra uppdateringen