3357
Sök

använder ni facebook ?

302 Inlägg
1 september 2007
Trådstartare
hur många är med där lite nyfiken bara smile

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
1 september 2007
Som mycket outbildad inom området, vad är det för nåt?

DFFL
9 020 Inlägg
1 september 2007
Typ som Myspace.
Startat av en Harvardstudent för 3 år sen och är nu värt flera miljarder.
(Hörde jag på RixFM i veckan tongue)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

302 Inlägg
1 september 2007
Trådstartare
ja de e ganska kul faktiskt man kan hitta vänner som flyttat o som man tappat kontakten med

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

Bartender
263 Inlägg
2 september 2007
Jag har facebook..rätt bra faktiskt..fattar inte allt än men det kommer väl wink

//
Hpnotiq

4 554 Inlägg
2 september 2007
har de men har inte insett va jag ska ha den till än tongue

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
3 september 2007
Ytterligare en community. Känns lagom revolutionerande, men antagligen är man väl reggad själv inom ett års tid ändå. Gäsp.

81 Inlägg
3 september 2007
Jag kikade lite på det men fattade nada. Det är ju bara små thumbnail-bilder på folk? Inget mer? Norrköping fanns inte ens som stad att välja men Söderköping som är en liten skitort utanför fanns. Verkar skumt tongue
Senast redigerat av Liman (3 september 2007)

Fotograf med bensin i blodet
85 Inlägg
3 september 2007
Norrköping finns.

Vad gäller idéen så är det som ngn skrev ovan, helt underbart lätt att hitta tidigare klasskompisar och vänner som man tappat kontakt med. Men det hela kretsar ju omkring bilder. Du laddar upp bilder för att sedan klicka på vissa personer och länka bilden till dina vänner.

Sedan kan man med ett enkelt klick se alla bilder på en viss person.

Tar du inte kort digitalt är facebook inget för dig. Inte heller om du inte fotar vänner och på fester eller dyl.

1 174 Inlägg
3 september 2007
Naj hatar det tycker mera om fortisnästen playahead i så fall!

81 Inlägg
3 september 2007
glamDring skrev:
Norrköping finns.

Vad gäller idéen så är det som ngn skrev ovan, helt underbart lätt att hitta tidigare klasskompisar och vänner som man tappat kontakt med. Men det hela kretsar ju omkring bilder. Du laddar upp bilder för att sedan klicka på vissa personer och länka bilden till dina vänner.

Sedan kan man med ett enkelt klick se alla bilder på en viss person.

Tar du inte kort digitalt är facebook inget för dig. Inte heller om du inte fotar vänner och på fester eller dyl.

Jag garanterar att Norrköping inte fanns när jag kikade för en vecka sedan.
var jag inne på en fejk facebook? För det såg onekligen grymt tomt ut och alla vänner som jag kikade på hade endast en liten bild på dem själva och inget mer. Ska det inte finnas mer? Tycker sidan är krånglig. Krånglig = jag orkar inte hålla på. Adjö facebook =P
Senast redigerat av Liman (3 september 2007)

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
4 september 2007
Jaha, då var man med då. Gick snabbt. hmm

Oseriös Aktör
592 Inlägg
6 november 2007
jävla patetiskt

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

Allansson
6 november 2007
loudness skrev:
har de men har inte insett va jag ska ha den till än tongue

2 182 Inlägg
6 november 2007
En kompis lurade mig att regga mig, har loggat in en gång efter det

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

DaViper
6 november 2007
Använder den som fan:
Toppen för att hitta gamla vänner som kanske flyttat bort elle på annat sätt försvunnit ur kretsen.
Toppen för nätverkande inom min branch.
Toppen för att lägga upp bilder, filmer och annat material som man vill visa vänner.

Sedan finns det ju massa  skit och skräp inom applikationen
och somliga kanske inte har samma önskan att vara publik  på  Internet som jag
men för er finns det ju brädspel och parmiddagar :-)

Fast för oss som är bilintresserade finns det bättre grejer på gång, trust me lol
Senast redigerat av DaViper (6 november 2007)

Sleeper
3 084 Inlägg
6 november 2007
Japp körde det typ i en vecka men blev så less när alla skickade massa j*vla skitplugin sen dess har jag inte använt det verkar bara krångligt... man samlar på vänner sen då? går ju inte göra ett skit annars.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Markolainen
6 november 2007
Sushikocken skrev:
men blev så less när alla skickade massa j*vla skitplugin

Håller med!
Får mail om plugins, taggar, hot friends mm.
Allt på facebook känns som en enda röra enligt mig.

Gentlemen Racing Club
155 Inlägg
6 november 2007
DaViper skrev:
Fast för oss som är bilintresserade finns det bättre grejer på gång, trust me lol

Amen to that, brother!  wink

Jag trodde att ALLA använde Facebook...

Meister
6 763 Inlägg
6 november 2007
såg i tidninen att microsoft köpte in sig i de där för grymma pengar.. Men jag har ingen anning om vad det är och ingen pratar om de och jag känner mig inte direkt manad att ens gå in och titta vad de är

Sök