men vad vill man ha för sponsoer då? jag menar? var går gränsen? är det helsponsring som gäller äller bara ett par % ? jag menar visst! klart som f-n att jag skulle kunna tänka mig att ha en liten dekal från en däckfirma på min bil om jag fick 30-50% rabatt på däck, lite större om jag fick 50-70%, men för några 10% skulle jag aldrig drömma om att klistra på något på min bil, samma som att jag skulle nog ta BRA mkt betalt om det vore ett icke bil relaterat företag som sponsrade, självklart beroende på vad för företag, jag menar vem skulle vilja ha en stor jävla logga som det står ICA Rutan I GYTTJEBÄRGA? nej tack, då jobbar jag hellre ihop mina delar, finns det någon gräns mellan sponsring och rullande reklampelare? och isåfall vart tycker ni gränsen går?
/ Daniel
Daniel Birgersson, S2000
Tidigare Bilar
Audi A3 1,8 T (S - line) , 9-3 Aero