Bilen är nu iväg lämnad till StjernqvistRacing där dom kommer att dra mätarna och börja på avgassystemet. Anledningen till att ja lämna bort bilen är för att bilen är så ny. den är knappt 4 år gammal och jag vill ha det rätt. El är inte min starka sida + att hela bilen styrs av el och data. Avgassystemet ska jag göra själv men behöver lite hjälp med centrering, upphängning och sammankoppling av båda dämparna.
Troligtvis åker kjolpaketet iväg på lack idag oxå. inte säkert men troligtvis.
Var och lämna kjolpaketet + vinge idag hos lackerarna. Håller tummarna att ja får sakerna innan den 28:e Fick även tillbaka bilen idag. nu är mätarna inkopplade men ändå inte. alla kablar är dragna men ja har inte fått min specialbestälda mätarhållare än så aaa.. Avgassystemet blev perfekt. Nu har jag dubbla utblås Gjorde 1 ändring på avgassystemet. Ångra mig och tog 2" istället för 2.5"
Det blev otroligt bra med mätarna i A-stolpen. Tyckte hållaren inte hade dom snyggaste formerna men när den var på plats så såg det bra ut. Lycka till med resten. Bygga kan du det vet vi redan.
Vart ju skitbra detdär ! snyggt med det vita i bilen och mätarna i stolpen
Tackar.
Junior2 skrev:
jävlar vilken grym tråd det blir kalas snyggt det där. kommer lätt att följas.
Uppskattas.
leo_m83 skrev:
heheh, det ser skit bra ut. Det enda som saknar är en TURBO
Turbo. nja. Klarar mig, För sno kooz uttryck, Jag är konstnär.
Mäki skrev:
Det blev otroligt bra med mätarna i A-stolpen. Tyckte hållaren inte hade dom snyggaste formerna men när den var på plats så såg det bra ut. Lycka till med resten. Bygga kan du det vet vi redan.
Tackar, värmer det du säger. Bygga å bygga. lär mig
Galad8 skrev:
Ja de blev snyggt! tycker du ska skippa "taket" som du kallar de. ser bättre ut utan. (bara min åsikt )
Håller med. men märkte en sak igår natt när ja va ute å körde. Att mätarna speglas i rutan. Kan vara bra att ha "taket" för att slippa detta. Men ska fundera lite.
BBAD skrev:
se där ja då har man läst din andra projekt tråd
komma bli ass snygg med de dära kjolpakete på, väntar med spänning på hur det blir