Ser mycket bra ut detta , E tyvärr lite alergisk mot det kjolpaketet men alla andra små detaljer väger nog upp det : D Lycka till med resten utav bygget
Okej. Satt och spanade lite på olika hemsidor och hitta en ratt jag föll för. Men har två problem.
Problem 1. Älskar oginalratten, Ratten har stor betydelse i en bil. Det är denna som gör att jag känner att bilen fortfarande håller orginalstuket. Hoppas ni förstår va ja menar. Och även att airbagen sitter i ratten.
Problem 2. Om jag nu skulle sätta i en ratt. vilken av dessa 2 skulle d bli. Hade tänkt mig färgerna Svart, Vit & Röd. Detta är dessa färger som bilen ska innehålla. Lite synd att blanda in silver i detta, men det kanske blir förmkt rött med en sån ratt. Finns ingen airbag.
Lutar mot denna isf. Men är osäker.
Så. vilken färg ska d bli ? ska jag ha kvar orginal ? HYM :S
Okej. Satt och spanade lite på olika hemsidor och hitta en ratt jag föll för. Men har två problem.
Problem 1. Älskar oginalratten, Ratten har stor betydelse i en bil. Det är denna som gör att jag känner att bilen fortfarande håller orginalstuket. Hoppas ni förstår va ja menar. Och även att airbagen sitter i ratten.
Problem 2. Om jag nu skulle sätta i en ratt. vilken av dessa 2 skulle d bli. Hade tänkt mig färgerna Svart, Vit & Röd. Detta är dessa färger som bilen ska innehålla. Lite synd att blanda in silver i detta, men det kanske blir förmkt rött med en sån ratt. Finns ingen airbag.
Så. vilken färg ska d bli ? ska jag ha kvar orginal ? HYM :S
Kör på orginal tycker jag! "Safety First..." om oturen skulle vara framme så ångrar du dej nog inte att du hade kvar orginalratten. Men sen va du tycker är ju en annan sak...
ÄLSKAR DIG SPRAYCANE!!!!!!!!! Mitt hjärta belongs to you ...foevah!
Hym ja, jag älskar väl dig oxå då :S vem du nu e hym
Galad8 skrev:
Kör på orginal tycker jag! "Safety First..." om oturen skulle vara framme så ångrar du dej nog inte att du hade kvar orginalratten. Men sen va du tycker är ju en annan sak...
Galad8 skrev:
Får nog bli så.
bra det Du kommer inte ångra dig
Hehe, inte för att ja tror du kommer krocka den. men man vet ju aldrig Gammtanter är farliga! de är bevisat!
Galad8 skrev:
Får nog bli så.
bra det Du kommer inte ångra dig
Hehe, inte för att ja tror du kommer krocka den. men man vet ju aldrig Gammtanter är farliga! de är bevisat!
Står rätt så still nu för tillfället eftersom att kjolpaketet ej är klart änu och att även pengarna är slut, tror ni kan små räkna lite hur mycket pengar ja har lagt under 1 månad då ja bara har ägt bilen i 1 månad.
Väntar fortfarnade på kjolpaketet ifrån lack, Dessverre kmr det ta längre tid nu än beräknat då dom har hittat massa sprickor i plasten. Sa till dom att ordna detta då jag tycker det är värt det eftersom att jag redan har lagt så stora summor pengar på bilen, känner du att ja vill ha ett 110% kjolpaket oxå.