Hej, jag blir 18 om 8 dagar och jag får körkortet samma dag så jag är i behov av en bil, men kan inte betsämma mig för VAD för bil jag skall ha. Min budget är cirka 20.000 kr så helst inte så mycket över det.
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Men vad är det ungefär för bil du vill ha? Lite pulver eller kanske lite mer? Bakhjuls- el framhjulsdriven? En soppasnål eller kanske en som får dra lite mer?
Men vad är det ungefär för bil du vill ha? Lite pulver eller kanske lite mer? Bakhjuls- el framhjulsdriven? En soppasnål eller kanske en som får dra lite mer?
Av den enkla anledningen att jag går på en skola där vi får alla våra körkort gratis
Jadu har egentligen inte sådär jättemånga krav eftersom jag bara ska ha bilen cirka ett år. Men visst lagom många pollar och bakhjulsdrift är ju aldrig fel
Av den enkla anledningen att jag går på en skola där vi får alla våra körkort gratis
Jadu har egentligen inte sådär jättemånga krav eftersom jag bara ska ha bilen cirka ett år. Men visst lagom många pollar och bakhjulsdrift är ju aldrig fel
Så du behöver inte ens göra uppkörning?
Jag hade en BMW 525i -90 som min förstabil. Den gick bra och den ser bra ut enligt mig, men drar tyvärr hyffsat mycket soppa Så en sådan kan jag rekomendera.
Sedan finns det blandat med Mercor och Volvo, inte min smak dock. Får ju även tag på en Audi 80, 90 osv Quattro för de pengarna, de kanske är lite roligare på vintern är en BMW
Granit: Jo jag funderar på en Golf I, tycker dom är övermanliga
Aerodynamik: Ja såfall en CRX -89, verkligen inte äldre för då är dom fula
Hunda: Jo men kanske lite långt från skåne för att hämta den
Markolainen: Jo jag måste köra upp och skriva upp precis som alla andra som tar kort, men det är helt gratis och så får vi det samma dag vi fyller år. Jag har inte så jättebra koll på modellerna från BMW men vissa ser rätt bra ut, och om jag inte har helt fel för mig så e dom väl bakhjulsdrivna dom flest? Och där e rätt många hästar ändå