hade det under min säng med, i flerfärg. Röd/gul/blå/grön. 6m jul belysning som jag drog runt runt runt hehe, Skit snyggt,mysigt och porrigt. Men mossan å fassan slutade aldrig att klaga på att det såg ut som ett horhus i mitt rum och lukta därefter ochså (Wunderbaums) så jag fick avinsalera det. Ska nog göra en ny kupp nu, Saknar det lite hehe
på tala om "Pimp My Bed" såg på tv för ngt årsedan, i MonsterHouse eller vad det hette Som monstergarage fasst dom byggde hus ist, En säng med Hydralisk fjädring, Lowrider säng! hehe. Gör smidigt, bara att trycka på lite knappar så gör sängen jobbet åt en om ni hajjar haha
Ärligt talat skiter jag i om ni gjorde det för 5 år sen. Jag ville bara visa vad jag hade gjort.
Jag ville bara visa att det redan e gjort, eftersom det verkade som många aldrig sett nå liknande!
Är det något som är klockrent är det väl ditt sinne för inredning? Även om lite ljus under sängen kan vara coolt så hade jag nog hellre placerat lite mer smakfull belysning. Man får ju lite bordellvibbar när man ser era sängar.
hade det under min säng med, i flerfärg. Röd/gul/blå/grön. 6m jul belysning som jag drog runt runt runt hehe, Skit snyggt,mysigt och porrigt. Men mossan å fassan slutade aldrig att klaga på att det såg ut som ett horhus i mitt rum och lukta därefter ochså (Wunderbaums) så jag fick avinsalera det. Ska nog göra en ny kupp nu, Saknar det lite hehe