DJ Graesklippare ställer upp i idol och visar juryn vart skåpet ska stå med låten "Din mamma"
det står ju i infon
Gammal klass polare Han gjorde den låten typ för 3 år sedan o blev känd efter idol han har gjort maaaassa cover låtar Bara ladda ner på Limewire finns en del
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (21 oktober 2007)
yeah i am the one bla bla bla bla bla här är det bara dunk yeah i am the one bla bla bla... dunk dunk..
sen kommer refrängen efter en stund, eller om det där är refrängen, det vet jag inte. låten börjar sådär har jag för mig.
sen är jag inte hundra på att det är just "yeah", kan vara nåt annat ord med en stavelse, var skitlänge sen jag hörde låten men den fastnade tydligen. (eller var det det den inte gjorde kanske?)
snubben skriker nog mest och har mörk rosslig röst om jag minns rätt.
låten finns iallafall med i filmen generalens dotter..så du kan ju söka på soundtracket
General's Daughter OST: 1. She Began To Lie 2. Mighty Good Road 3. Rachel Rocket 4. Gonna Rise And Fly 5. Exercise In Darkness 6. Epiphytic Shuffle 7. Body 8. West Point 9. General's Story 10. Congratulations 11. Footprints 12. Tape 13. Conspiracy 14. Kent's Story 15. Hurt Locker 16. Out Of Her Misery 17. General's End 18. O Fortuna 19. All Through The Night 20. She Began To Lie (2)
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)