4603
Sök

Smitning från Polisen.. Vad händer sen ? Vem vinner i rätten?

61 Inlägg
12 september 2007
den där ''KALLE'' värkar som en väldigt korkad person.

820 Inlägg
12 september 2007
SpotniX skrev:
"KALLE" har antagligen inte något på vägen att göra! Skaffa honom en cykel..

WORD! smile

Sleeper
3 084 Inlägg
12 september 2007
SpotniX skrev:

men då är han ju forfarande på vägen roll

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

FreddeK
12 september 2007
haha det är du som är KALLE....eller?

Som decibel sa så en slipad rätt ser igenom det där på en gång...hålla på att försöka mygla och komma undan kan kAlLe nog glömma...men försök ändå så får kalle hårdare straff istället. men kanske lika bra KALLE får smaka fetböter!

och du kalle om du åker in så tappa inte tvålen i duschen=)

study
772 Inlägg
12 september 2007
Kalle bör nog ta smällen av detta. inte nog med att K inte står för vad han har gjort han ska även dra  ner andra i smeten.
Chefen kommer troligtvis att åka dit på mened.

346 Inlägg
12 september 2007
Kalle gräver bara graven djupare. Inte nog med det han är även "snäll" nog att gräva upp en grav åt sin kompis.  Kalle måste vara väldigt stolt.

13 Inlägg
12 september 2007
SpotniX skrev:

Hur vet du det? Du har väl ingen aning om hur han kör. Man blir ju knappast en bättre förare för att man har körkort. Kolla runt om dig i trafiken så ser du vad jag menar.

820 Inlägg
12 september 2007
punkarjocke skrev:
SpotniX skrev:

Hur vet du det? Du har väl ingen aning om hur han kör. Man blir ju knappast en bättre förare för att man har körkort. Kolla runt om dig i trafiken så ser du vad jag menar.

Man blir knappast sämre för att man har det.
Högre procent dåliga förare bland folk som inte har körkort än bland dem som har det wink

Möjligt att "kalle" är en jävligt bra cyklist iofs.

preem pump
836 Inlägg
12 september 2007
Children-Of-Bodom skrev:
Det är 50% att vinna o förlora tycker jag.
" Kalles " chef måste ju kunna bevisa att han har jobbat, Inte bara säga. Kalle måste ju vara anställd med för annars är det ju " svartjobb " i princip.
Sen ska det visas papper & arbets timmar ska redovisas.
Förlorar Kalle rättegången åker han på böter. & kan få betala rättegången med. Riskerna finns

betala rättegången slipper han iaf

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

804 Inlägg
12 september 2007
punkarjocke skrev:
SpotniX skrev:

Efter en smittning är väl det rätt självklart att han inte ska köra bil?
Läste först ditt inlägg sen ditt nick, läste då först "pundarjocke" tongue

160 Inlägg
12 september 2007
Jag anser i hög grad att ”KALLE” (vilket är du givetvis) har ett huvud i form av en åsna. Kan säga som så att risken att ”KALLE” blir fälld i rätten är given. Herregud, är man så dum och oansvarsfull och icke bryende om sitt lämp så får man banne mig stå sitt kast. Jag tror att ”KALLE” gör bäst i att hålla sig borta från bilar och skaffa sig en cykel istället, han får dessutom kondition på köpet, kan vara bra att öka blodcirkulationen till hans lilla hjärna så att ”KALLE” kan tänka bättre.

283 Inlägg
12 september 2007
Kalle kanske skulle provat med en smitning från rättegången också? Kanske lyckas utan att nån ser han denna gången wink
Senast redigerat av Paddee636 (12 september 2007)

Åkeson
59 Inlägg
12 september 2007
Känner till "Kungen-Esse" och skulle tippa på att denna historien var hans egen wink

263 Inlägg
12 september 2007
Å det rä vel förstås du som är Kalle... lol

Volvo-Real-Power!

321 Inlägg
12 september 2007
Children-Of-Bodom skrev:
Förlorar Kalle rättegången åker han på böter. & kan få betala rättegången med. Riskerna finns

Stämmer inte, är bara i civilrättsmål där "förloraren" får betala rättegången.

162 Inlägg
12 september 2007
sicken dum fan     ojojojoj haha

Jag har 7 intressen: Bilar å sex

289 Inlägg
12 september 2007
Kungen-EssE skrev:
Hejsan..

Det är så här att min kompis KALLE var med om en grejj här om dagen.
Han behöver få svar på lite frågor..

för c.a 1 år sedan blev KALLE av med sitt körkort.
för c.a 1 månad sedan blev KALLE jagad av 1 Mc-polis med sin fars bil, (kalle har ej körkort)
Men han kom undan, han parkera bilen och sprang i väg.
hoppa över staketet och MC snuten hade ingen chans och ta honom.
dom ringde hans fader, och fadern sa: att vem som helst kan ha gått in i hans hus och stulit nyklarna.

MC polisen känner igen KALLE..
hur blev han jagad?
-Han var ute och körde, helt plötsligt stanna mc-polisen KALLE och sa: "godag"
precis när han sa det, så körde KALLE ifrån honom. denna Polisen har tagit KALLES körkort tidigare, för c.a 1 år sen.. KALLE har många släktingar och kusiner och brödrar som liknar honom. men han har en heldel kompisar och sånt som brukar vara hemma hos honom..

MC-Polisen ringde till KALLES fader och sa att det har blivit en anmälan på KALLE angående Grov olovlig körning, vårdslöshet i trafiken,(misstänkt). (OBS 1 mc-polis har sett denna händelsen live).

KALLE fick hem ett brev för 2dagar sen, han är kallad till förhör angående Grov olovlig körning, vårdslöshet i trafiken.

Men det roliga är att KALLE har bevis på att han har jobbat under den tiden som han blev jagad, han har bevis från sin kompis, som driver en stor firma..
Hans kompis som äger firman ska vittna i rättegången att han har varit och jobbat under dom timmarna som Polisen misstänker att KALLE har kört bil.

Nu undrar jag hur stor chans har KALLE och vinna rättegången ?

Fråga om det är något ni undrar över. Men ni har nog fått svar på det mesta.
MVH

Är detta en invandrare eller? ett socialfall? om inte så annars tycker jag att han kan stå för vad han har gjort och ta sitt straff som en man....!!!!!! Är han så dum att han ger sig ut och kör igen så får han ju skylla sig själv..!

804 Inlägg
12 september 2007
Paddee636 skrev:
Kalle kanske skulle provat med en smitning från rättegången också? Kanske lyckas utan att nån ser han denna gången wink

Att det desutom var samma polis som han smet från som tog hans kkort ett år tidigare... lol

905 Inlägg
12 september 2007
MikeAero skrev:
loffe007 skrev:
Pellefax skrev:
Hoppas inte kompisen är så otroligt korkad att han riskerar straff för mened för en sketen smitning...

är väl bara vittnena som i sånna fall kan åka dit för mened?

Och KALLE!

den åtalade lägger ingen ed och kan inte åtalas för mened därmot för osannpratutsago upp till 2år.. men inte för mened.

820 Inlägg
12 september 2007
baaki skrev:
Paddee636 skrev:

Att det desutom var samma polis som han smet från som tog hans kkort ett år tidigare... lol

Dom kanske bara har en polis där trådskaparen bor... smile

Sök