Vad drömmde du inatt?

xorox_88 Smack that ass!!
15 september 2007 · 2 953 Inlägg

har inte lyckats somna än jag tärt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Niinaskyline
16 september 2007 · 455 Inlägg

hmm själv drömde man lite allt möjligt ..först var man i skolan sen var man me nåra djur och sen hamna jag mitt i ett bråk mellan turkar yikes ahhh de var inte kul!! fy fan!!!

Senast redigerat av Car_Babe (16 september 2007)

Cizla Pfffft
16 september 2007 · 906 Inlägg

Att jag skulle ge hunden möglig mar och att bilen blev stulen

Umadbro?
darkwizard Fordonstekniker
16 september 2007 · 1 740 Inlägg

Själv drömde man om man först att man möte en snygg tjej som var biltoken och duktig på att skruva, orkar inte skriva alllt men det slutade med bröllop och allt. Och att det visade sig att hon var medlem här. Brr, ryser som bara den.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Germax
16 september 2007 · 12 086 Inlägg

Inatt jag drömde någonting jag aldrig drömt förut, jag drömde de va fred på jord'n och alla krigen va slut.

Daaze Rent A Retard !
16 september 2007 · 674 Inlägg

JapMax skrev:
Inatt jag drömde någonting jag aldrig drömt förut, jag drömde de va fred på jord'n och alla krigen va slut.

hahaha.. gamle cornelius big_smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
mjukismagnus
16 september 2007 · 470 Inlägg

Om Ex flickvännen som vanligt hmm

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
kimpaa
16 september 2007 · 136 Inlägg

Drömde att min flickväns katt tjuvkopplade min bil på natten, så jag sprang ut med en stekpanna och skulle döda katten, men då föröka dem sig och anföll mig, så jag blev rädd och sprang in.

Peugeot 206 GTi -00 "TILL SALU!", Nissan 200sx s13 -92
Decibel
17 september 2007 · 2 911 Inlägg

Jag drömde att alla på Garaget kunde stava korrekt i sina inlägg.

Sen vaknade jag till den bistra sanningen

OverBoosted AUTOBAHNRASER
17 september 2007 · 3 804 Inlägg

Decibel skrev:
Jag drömde att alla på Garaget kunde stava korrekt i sina inlägg.

Sen vaknade jag till den bistra sanningen

o glömde punkt wink


Bmw osv..
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
17 september 2007 · 5 042 Inlägg

kommer aldrig ihåg mina drömmar förrutom när man vaknar till dom eller Pang i byxan wink

C H E V R O L E T <3
Decibel
17 september 2007 · 2 911 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

Decibel skrev:
Jag drömde att alla på Garaget kunde stava korrekt i sina inlägg.

Sen vaknade jag till den bistra sanningen

o glömde punkt wink

Det var hela meningen med inlägget.

Trodde dock inte det skulle gå så fort innan det upptäcktes smile (japp, utelämnade punkt igen)

bound
17 september 2007 · 55 Inlägg

Kommer bara ihåg en dröm ja drömt, och den glömmer ja aldrig. När ja vaknade efter drömmen tyckte ja de va en förbannat konstig dröm, undrade varför. Fick veta när jag upplevde i verkligheten precis det jag drömt, sjukt! Tro vad ni vill, men så var det...

Living life sideways!
arpus GOES wild
17 september 2007 · 325 Inlägg

Alecci skrev:
När jag kommer hem ligger det en broschyr på mitt vardagsrumsbord i min lägenhet, som beskriver hur forskare har upptäckt att katthuvuden visst kan fortleva utan resten av kroppen, men att de då blir aggressiva och att tvingas utveckla ben av samma material som deras ögon består av. Det finns även en bild i broschyren på hur dylikt katthuvud ser ut, och det var ingen vacker syn. Trots att jag är ensam i lägenheten, så spolar det på toaletten ett flertal gånger medan jag läser nämnda broschyr. Där tar det tvärt slut.

HAHAHAHAHA - det sjukaste jag hört (:

/Jmy

Silly rabbit - Trix are for kids
Bill_Bull Truck/Bil mekaniker
17 september 2007 · 159 Inlägg

Morsan kom in en natt okollade till om ja var hemma så hon sa att ja pratade i sömnen om en bmw med 13" fälgar :S xD

Subaru Legacy GT SPEC-B "WR LIMITED" (2004)
EvolutionIII
17 september 2007 · 459 Inlägg

Majzzen skrev:
Drömde att en kille som är lite speciell hade flyttat till huset mittemot mig roll och han hade köpte en grå volvo 740 som har var väldigt stolt över, ingen aning om varför jag drömde att han köpte det tongue

du vill igentligen köra volvo, därför drömmde du d!

good_year
17 september 2007 · 755 Inlägg

drömde att jag hade fått i gång 740in och när jag kommer ut på morgonen så är det massa ivnadrare som står och hoppar på den.. sedan vaknade jag..

Rednik
17 september 2007 · 304 Inlägg

kimpaa skrev:
Drömde att min flickväns katt tjuvkopplade min bil på natten, så jag sprang ut med en stekpanna och skulle döda katten, men då föröka dem sig och anföll mig, så jag blev rädd och sprang in.

neutral

Hahahaha!lol

Snoppen
17 september 2007 · 543 Inlägg

Decibel skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

Decibel skrev:
Jag drömde att alla på Garaget kunde stava korrekt i sina inlägg.

Sen vaknade jag till den bistra sanningen

o glömde punkt wink

Det var hela meningen med inlägget.

Trodde dock inte det skulle gå så fort innan det upptäcktes smile (japp, utelämnade punkt igen)

Haha, skitsnack. tongue

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 september 2007 · 5 753 Inlägg

drömmde att jag vart jagad av en tusenfoting som var typ rätt stor och jätte snabb, jag sprang som attan men lyckades inte springa ifrån den endå, förens till slut när jag lyckades låsa in mig i en bil och sen vaknade jag. roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang