NU kommer jag va lite komplicerad. Jag skulle köpt en TVR Sagaris för jag tycker att de är så jävla rock'n'roll o går satan. men min verkliga drömbil är en cgt. Är porsche frälst igentligen, men d känns som att om man hade köpt sin drömbil d första man gjorde så vad har man att sukta efter? har man redan sin drömbil så vad ska nästa bil bli??
En saab 99 Turbo skulle jag valt, men vänta, jag äger ju en redan okej om jag fick välja en, så är väl en aston martin db7 / db9 en bil jag inte skulle klaga på.
EN BUICK RIVIERA -1965 (ca 50 000:- från USA) sedan byggt den precis som jag vill ha den, samt byggt ett sjuhelvetes garage med tillhörande bostad..
Haha, var inte beredd på att den skulle komma. Kul att höra.
Själv så skulle man ha inhandlat en 1999 Nissan Skyline R34 GT-R Mine's version och en orginal, en 1998 Toyota Supra MKIV S900 AB-Flug versionen och en orginal. Sen en Mazda RX-7 1993 och trimma skiten ur dom. ^^ Sen köpa ett fint hus, och njuta.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
äsch vfan jag hade kunnat köpt en lyxjatch(stava åt mig..) och sen satt feta däck på den. Hade varit ngt häftigt men det hade ju nog brytit mot typ 1000lagar men ändå *Stäng av min hjärna*
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
äsch vfan jag hade kunnat köpt en lyxjatch(stava åt mig..) och sen satt feta däck på den. Hade varit ngt häftigt men det hade ju nog brytit mot typ 1000lagar men ändå *Stäng av min hjärna*
yacht
ontopic. Hade väl köpt en gammal folkvagn igen och handlat US dollars för resten. You gotta love that exchange rate!