http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=NippaN&cat=16492&image=84065 dock inte riktigt lika fin idag
lite ot men va hände?!? :S
Själv köpte jag mig en Volvo 740 gl då jag fick körkortet lagom till vintern å ville ha en lekbil.. Måste ha varit en bland dom slöaste bilarna ja kört men men med snö som underlag funka d ju ;D
Sladd ute i skogen, frotade en stor jävla sten, voltade 4-6 varv, lanade på taket, och skiten började brinna RIP goffen! ^^
Min var en Ford Granada som jag hade i närapå ett år sen vart det Audin jag har nu och sen blire något annat, får se vad det blir, antagligen en a4 eller passat av årsmodell 97 och frammåt
Min allra jävla första bil var opel astra med 135hk motorn.. (2.0gt) men han knappt köra den nått skrotades ganska snabbt men sen den "riktiga" första bilen var väl denna:
Fösta bilen köpte jag tre dagar innan upkörningen på körkortet. Det var en 1968 Mustang V8 HT. Gick som ett skållat troll! Tyvärr fick jag sälja den efter ett år p.g.a pengabrist. Den bilen skulle ha varit en guldgruva nu... Sen dess har man fått nöja sig med svenssonbilar... Men jag ger mig inte! Jakten på en jänkare fortsätter!
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Fösta bilen köpte jag tre dagar innan upkörningen på körkortet. Det var en 1968 Mustang V8 HT. Gick som ett skållat troll! Tyvärr fick jag sälja den efter ett år p.g.a pengabrist. Den bilen skulle ha varit en guldgruva nu... Sen dess har man fått nöja sig med svenssonbilar... Men jag ger mig inte! Jakten på en jänkare fortsätter!
de e rätt första bilen glömmer man aldrig oavsett om det är en fiesta eller camaro eller ferrari. Har man möjlighet ska man satsa fullt ut på första bilen! minne för livet
Nej, den bilen glömmer jag aldrig! Gissa om man saknar den... Bra skrivet av dig.
UseDubbelTurbo skrev:
Irmscher Vectra skrev:
de e rätt första bilen glömmer man aldrig oavsett om det är en fiesta eller camaro eller ferrari. Har man möjlighet ska man satsa fullt ut på första bilen! minne för livet
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.