3882
Sök

Hur mycket Cola dricker du?

227 Inlägg
7 maj 2008
runt 3 liter om dagen blir det nog allt

VVS:are Våga Vägra Saab ;)

355 Inlägg
7 maj 2008
Max 1 liter i månaden..

denkz
323 Inlägg
7 maj 2008
Har inte druckit cola/läsk på 1 ½ år. Håller mig till loka och ramlösa smile

801 Inlägg
7 maj 2008
by the way.. cola användes som rostlösningsmedel för många år sen tongue det har även innehållit kokain

Hmm.
7 maj 2008
På brainiac satte de ner en tand i ett glas med cola, efter ett dygn hade tanden försvunnit(frätts bort/lösts upp) med 50%, och var kolsvart.......sedan dess slutade jag dricka mycket cola, nu är det kanske halvliter per månad... i snitt dvs.

Japan Quality
670 Inlägg
7 maj 2008
Rom & Cola det är gott.  wink  Bara Cola dricker jag sällan. Kan bli till Kebaben i så fall.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

bitter besserwisser
644 Inlägg
7 maj 2008
Hmm. skrev:
På brainiac satte de ner en tand i ett glas med cola, efter ett dygn hade tanden försvunnit(frätts bort/lösts upp) med 50%, och var kolsvart.......sedan dess slutade jag dricka mycket cola, nu är det kanske halvliter per månad... i snitt dvs.

konstigt när Mythbusters gjorde samma grej utan att det hände ett skit med tanden...
men i vilket fall som helst så är det ju inte nyttigt.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

93 Inlägg
7 maj 2008
ca 1 back i veckan

Allfixare
1 475 Inlägg
7 maj 2008
richardoo290 skrev:
2L per dag.. ibland mer cool
kan tillägga att jag är smalast på jobbet och var smalast när jag gick i skolan..
mina tänder är vita och jag har alldrig haft ett enda hål.

Jag drack oxå sjukt mycket läsk, har fått förbud av tjejen nu dock då det började när vi flyttade ihop (3 år sedan). Jag vägde då ca 80kg då, nu väger jag 93kg och är smal överalt förutom min ballong mage, sjukt! ser ut som en ölgubbe på 45-50 år, inte kul när man är 24. den kommer från allt läskdrickande och att jag åt en hamburgare eller snitzare i snitt kanske 4-5 dagar i veckan förutom helger då kan det bli varje dag. det man inte tänker på är ålders diabetes eller diabetes överlag. både morsan och farsan fick det i vintras, farsan vart så dålig att han höll på å stryka med. och den smärta han har dagligen i leder, och främst i fötterna vägrar jag få! så tänk er för alla som dricker flera liter i veckan. min mage ligger just nu i hårdträning iaf smile

Girls go fast
893 Inlägg
7 maj 2008
INGE alls. är som att dricka vatten med sockersmak blä... får rysningar!!!
mad

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

2 182 Inlägg
7 maj 2008
Knappt en liter i månade
Senast redigerat av Niklas1987 (7 maj 2008)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

4 299 Inlägg
7 maj 2008
De blir minst en 33cl om dagen. Förutom på praktiken för där finns varken cola-automat lr kiosk i närheten tongue
Senast redigerat av Rallyhalle (7 maj 2008)

Sothora <3
1 201 Inlägg
7 maj 2008
För Mycket!

Bildemonterare samt egen verkstad. !

Avstängd
174 Inlägg
7 maj 2008
og900turbo skrev:
ca 4 liter om dan tongue drog nyss i mej en 1,5l big_smile haha

Skojar folk eller trycker ni verkligen i er 2-4 liter per dag?
Kan ju fan inte stämma.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 maj 2008
MercaPOWER skrev:
og900turbo skrev:

Kan ju fan inte stämma.

eh, jodå? inga problem.. brukar köpa med mig en 2 litare hem.. cool och sitta o dricka den.. ibland blire ju mer om man tänker på allt man druckit under dagen innan man kommer hem.. sen på helger eller så kan de bli ännu mer...   ja dricker cola till allt.. alldrig vatten eller nått annat..  och man behöver ju minst 2 liter vatten per dag så 2,5 liter cola borde täcka upp de lol

1 161 Inlägg
7 maj 2008
richardoo290 skrev:
MercaPOWER skrev:
og900turbo skrev:

Kan ju fan inte stämma.

eh, jodå? inga problem.. brukar köpa med mig en 2 litare hem.. cool och sitta o dricka den.. ibland blire ju mer om man tänker på allt man druckit under dagen innan man kommer hem.. sen på helger eller så kan de bli ännu mer...   ja dricker cola till allt.. alldrig vatten eller nått annat..  och man behöver ju minst 2 liter vatten per dag så 2,5 liter cola borde täcka upp de lol

så gör ja oxå ibland.. när ja jobbar o lyckas hålla mej i hemtrakterna så blir de en jävla massa 33cl burkar oxå.. äter ja ute så ä cola de enda ja dricker ä ja hemma så händer de med jämna mellanrum att ja dricker mjölk oxå tongue

Livsnjutare
403 Inlägg
8 maj 2008
blir ca 6liter om dagen, fast då är det på burk iof.. lättare o klämma i sig.. står med en burk gämt typ, vart jag än är:P!
Senast redigerat av -S40- (8 maj 2008)

Gta Iv 31april

4 663 Inlägg
8 maj 2008
påen helg dag kan det nog bli 2-3 l
mvh robin

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
8 maj 2008
-S40- skrev:
blir ca 6liter om dagen, fast då är det på burk iof.. lättare o klämma i sig.. står med en burk gämt typ, vart jag än är:P!

6 liter varje dag? säker på att du inte överdrev där? wink
hur fan har du råd me det? lol

Livsnjutare
403 Inlägg
8 maj 2008
richardoo290 skrev:
-S40- skrev:

6 liter varje dag? säker på att du inte överdrev där? wink
hur fan har du råd me det? lol

hehe cocacola e väl knappast en dyr dryck?tongue

Gta Iv 31april

Sök