Migsjälv, utan tvekan
. Flickvän, son eller dotter? I slutändan är det du som får dig själv att må bra, folkens.. inse, att när du är deppad, ledsen, visst... Din dotter på 2 pannor som springer fram mot dig och ger dig en kram underlättar
hehe.. riktigt gulligt, blir bara glad av att tänka på det, MEN! Det är du själv som väljer att bli glad av det, ir hur?
Så när jag är ledsen... Poff, trollar jag bort dom där dumma tankarna/känslorna, för det är hur lätt som helst, och det damer och herrar, är äkta magi
P.S: Ta inte illa up det jag skrev... Det jag menar är bara att ni ska inte må dåligt i onödan och ta till annat för att må bättre, när ni själva kan, genom att bara låta det som ni tycker får dan att suga att bara släppa taget. Visst, det kan bli fruktansvärt svårt när du precis blivit dumpad, loosat dina barn, allt du äger och har och du har en självdeklaration som måste göras.. hehe, men det går.
Jag är jätte lycklig av att se att ni på garaget har saker som kan HJÄLPA er att må bättre, men i slutändan, är det bara du & världen, glöm inte det
Mvh, ha en trevlig kväll
//Vic