Och du, Decibel! Jag kommer nog kanske ta kontakt med dig (företaget) och höra efter lite ang. DD basarna os.v..!
Vi säljer dock inte DD men har du vägarna förbi så är du välkommen att provåka vår demobil med DD (Ja, vi är korkade, har demobil för ett märke man inte säljer )
säger bara en sak. jag ska ha dd i min bil den dan jag får pengar över till det. ska ha deras framsystem och basar och steg.. finns inget bättre än dom..
Deras basar har ett extremt bra track-record när det gäller SPL tävlingar. Skall man "bara" lyssna till musik så finns det andra märken som har bättre track-record.
Stegen håller hög klass, men det finns andra märken som är minst lika bra.
Kitsystemen finns andra märken som är bättre.
DD kan man säga regerar på EN sak, om du skall slå världsrekord i SPL. Till allt annat finns det alternativ som är minst lika bra.
Bara så vi inte går överstyr med åsikterna!
mvh Jonas
Senast redigerat av jonash (20 september 2007)
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
DD är bland det bättre märkena på marknaden.. har lyssnat på deras 05 serie.. 0512an.. 3st i en golf III och det flyttade luft.. med ca 1400watt.. och basarna kostar bara 1500kr styck..
köp DD bygg rätt låda och du kommer INTE bli missnöjd..
Att ens nämna MDS och DD i samma mening är ju skam
Ptja, en gång i tiden så fanns det basar i MDS sortiment som gjordes av TC Sounds.
Den basen är att jämföra med åtminstone en 35-serie utav DDs sortiment..
Man skall inte dra allt över en "kam" så att säga.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
ja som typ e kör i RF tycker att P1 serien e skit.
min polare har en bubbla me bara DD prylar i å den spelar nå sjukt.
Ja, tror fasen DD basarna spelar ifrån ett par Gas 12:or även om DD basarna är drivna på stereons maffiga 4x50w och Gas på ett separat steg. Den enda rockford basen jag blivit imponerad av är T1/power basarna. Dom kan spela bra med rätt installation och steg. Men hör med Decibel här på garaget, han har provat många av DD's produkter har jag för mig. Hade jag haft pengarna hade ju utan tvekan haft DD i min bil.
fast nya P3 serien av RF spelar som fan.. vi kör me P2 12" i våran panda å har ju Sv.rekord me den i street B..
HaHa ok men jag lovar dig juag har provat det mästa inom ljudväg och jag fastna direkt för rockford:P sånt grymt bastryck i dom så det iten är sant:P
Ja, tror fasen DD basarna spelar ifrån ett par Gas 12:or även om DD basarna är drivna på stereons maffiga 4x50w och Gas på ett separat steg. Den enda rockford basen jag blivit imponerad av är T1/power basarna. Dom kan spela bra med rätt installation och steg. Men hör med Decibel här på garaget, han har provat många av DD's produkter har jag för mig. Hade jag haft pengarna hade ju utan tvekan haft DD i min bil.
fast nya P3 serien av RF spelar som fan.. vi kör me P2 12" i våran panda å har ju Sv.rekord me den i street B..
HaHa ok men jag lovar dig juag har provat det mästa inom ljudväg och jag fastna direkt för rockford:P sånt grymt bastryck i dom så det iten är sant:P
ja som typ e kör i RF tycker att P1 serien e skit.
min polare har en bubbla me bara DD prylar i å den spelar nå sjukt.
jag har 2 st p2 12or i min 945
hur har ni byggt lådan ?? samt vad har ni för slutsteg och hur högt har ni spelat??
jag har 2 st p2 12or i min 945
hur har ni byggt lådan ?? samt vad har ni för slutsteg och hur högt har ni spelat??
mvh
Tråden är ju lastgammal! Tror nog det bygget är passé..