2634
Sök

Nån som köpt fälgar och däck från www.infosite.se?

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
19 september 2007
Trådstartare
Nån som köpt fälgar och däck från www.infosite.se? de har mycket bra priser och är sugen på o köpa där ifrån är det nån som kan ge lite feed back o kritik för de här fälgar och däcken?
Senast redigerat av Goffen (10 januari 2009)

Fotograf
191 Inlägg
19 september 2007
jag köpte mina däck därifrån, va uppe i sthlm och hämta dem hemma hos honom, mycket trevliga plus bra priser också. hur bra leverans och sånt det är med fälgar kan jag inte yttra mig om.

16 Inlägg
20 september 2007
LuCiiifer skrev:
Nån som köpt fälgar och däck från www.infosite.se? de har mycket bra priser och är sugen på o köpa där ifrån är det nån som kan ge lite feed back o kritik för de här fälgar och däcken?

Tjena!

köpte fälg & däck utav dom får några veckor sedan, hur bra grejer som helst.
Jävligt bra big_smile

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
12 086 Inlägg
21 september 2007
Min far beställde 4 hjul av han, snabbt bra o billigt. Sen åkte jag o en kompis upp o köpte fälgar av han när vi va på älvsjö. Fort lika billigt o bra men men vat lite skeptisk mot hans "lokal" vilket betod av hans garage och en stor konteiner smile

1 174 Inlägg
21 september 2007
inga problem med dom vad jag har hört, en polak på jobbet beställde där tog väl någon dag innan han kunnde hämta dem i älvsjö.

120 Inlägg
21 september 2007
De köper ju av www.alloywheels.com skulle köpa av honom sen beställde jag direkt från alloy istället priset blev runt 2000 billigare. Men eftersom när man beställer från dom får man budget däcken jag uppgraderade mina däck så jag fick superperformance istället till samma pris.
Senast redigerat av lance (21 september 2007)

12 086 Inlägg
21 september 2007
lance skrev:
De köper ju av www.alloywheels.com skulle köpa av honom sen beställde jag direkt från alloy istället priset blev runt 2000 billigare. Men eftersom när man beställer från dom får man budget däcken jag uppgraderade mina däck så jag fick superperformance istället till samma pris.

Behöver man momsa på priset?
England är ju inte med i EU..

120 Inlägg
21 september 2007
JapMax skrev:
lance skrev:

Behövde inte momsa på priset. Dock så packar dom lite dåligt där, för jag fick skadat packet men ska få ersättning för det så.

Körv
3 535 Inlägg
21 september 2007
JapMax skrev:
lance skrev:

England är visst med i EU...

Truckdriving Man

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
22 september 2007
Trådstartare
absolut inte dyrt! 8000:- för ett par 18" chrome fälgar med däck? går inte att få billigare,.

Medlem 5280
552 Inlägg
22 september 2007
JapMax skrev:
lance skrev:

Dags att vakna upp ur idet nu? England har varit med i EU ett bra tag.

12 086 Inlägg
23 september 2007
ScottaN skrev:
JapMax skrev:
lance skrev:

Dags att vakna upp ur idet nu? England har varit med i EU ett bra tag.

Oj då smile

1 863 Inlägg
23 september 2007
Kolla balanseringen när ni köper däck från Infosite, mina var i totalobalans. Åkte till min lokala däckfirma och dom bara skrattade när dom såg hur fel det var på dom.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

3 390 Inlägg
27 september 2007
Jag är kanon nöjd... Köpte mina krom fälgar jag har (hade) på min Renault 19... Kostade 5800:- för alla fyra (fälg+däck)... Tror inte heller det går att få billigar... Trevliga och snabb leverans...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

41 Inlägg
27 september 2007
ja köpte mina fälgar på infosite, grymmt nöjd, däcken e väl inte dom bästa men de får man räkna med när det e så billigt smile
även infosite fälgar på ådin

http://www.garaget.org/gallery/archive/36167/161343_za0d8p.jpg
fälgarna
Senast redigerat av RsHutte (27 september 2007)

70 Inlägg
10 januari 2009
Köper inte dom sina fälgar från http://www.alloywheels.com och infosite är bra mycket dyrare än dom på samma fälgar och däck!!!! Kolla på fälgar och hitta samma fälg och däck på infosite för 16.000kr med frakt medans för exakt samma grejor skulle alloy med frakt ha 9.800kr

265 Inlägg
10 januari 2009
LuCiiifer skrev:
absolut inte dyrt! 8000:- för ett par 18" chrome fälgar med däck? går inte att få billigare,.

jag tycker att du ska köpa ifrån dom,, köpte själv 18 tum med däck för ca: 9000 kronor,,

billigt och snabbt

836 Inlägg
10 januari 2009
vad ligger frakten på från alloywheels.om då?

Med.lem
3 759 Inlägg
10 januari 2009
kenny_crx skrev:
vad ligger frakten på från alloywheels.om då?

Undrar jag me, kanske står på sidan.

EDIT; Ja det gjorde det £ 86.85 till Sverige, 936,50 SKR med dagens kurs
Senast redigerat av Mr_EmCom (10 januari 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Sök