3090
Sök

ps3 eller xbox 360???

Avstängd
19 Inlägg
22 september 2007
#21
ps3 har såldt sämst på marknaden till och med ruttna wii har sålt bättre

det ska vara 360 och ingen annan konsoll grymaste konsollen på marknaden

god forgives i dont

Avstängd
19 Inlägg
22 september 2007
#22
baaki skrev:
NeOx skrev:
Helt utan tvekan 360.. surra och låter som fan? vad har ni fått det ifrån.. min är lika tyst som en död bäverhona... 360 är mer som en konsol/dator medans svindyra ps3 är enbart konsol... plus att 360 kommer sälja som fan nu när halo3 kommer ut... äntligen tänker nog alla... till och med wii sålde mer än ps3 i japan.. och där är dom ju ändå helt tvspels galna... Peace... hoppas du blir nöjd med vad du än köper...
Min 360i som jag köpte ca 1år efter lanseringen väsnas rejält, alla gör det.
360 mer dator än ps3? Har du rökt på? 360 är en mediakonsol som kör spel och media, ps3 är en konsol med en vrålsnabb cell-processor och kommer med linux installerat, vilket annars är ett operativsystem för datorer, var är en 360 med sina "blades" för media, spel, settings mer dator än det?

PS3 dyrt?
xbox360 premium med 20gb hdd: 3180kr + 1650 för hd-dvd + 739kr för wlan + 2*200kr för batterikitet till handkontrollerna + en extra trådlös handkontroll á 500kr + 2 spel = 6460kr + spelen.
Allt detta är standard i PS3, plus att det är 60gb hdd och hdmi för 5700kr. Visst man kan köpa 360 elite och få hdmi och 120gb hd men då stiger skillnaden än mer.
Folk som säger att PS3 är dyrt är helt bortom flötet.
du vet fan inte vad du ens pratar om PS3 suger stenhårt

god forgives i dont

HEAVY METAL
765 Inlägg
22 september 2007
#23
PS3 och Grand Theft auto.....!!

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se

Avstängd
19 Inlägg
22 september 2007
#24
Engen skrev:
PS3 och Grand Theft auto.....!!
360 och grand theft auto

god forgives i dont

1 255 Inlägg
22 september 2007
#25
Men man får vad man betalar för enligt tester av flera olika spel sidor o tidningar är PS3 klart bättre än både XBOX360 och Wii anledningen att de inte sålt så bra är för att priset är så högt men som sagt man får vad man betalar för o det är nu mot vinterna och nästa år alla tunga titlar kommer då kommer garanterat försäljningen gå upp!

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

198 Inlägg
22 september 2007
Trådstartare
#26
oj oj oj många olika tycken wink


Vw trimmare
2 995 Inlägg
22 september 2007
#27
Darkie skrev:
ps3 enbart konsol? herregud, koppla in ps3 via bluetooth till datorn så kan man titta på sina filmer och lyssna på musik på direkten på teven utan sladdar! hur sjukt bra som helst, ut på nätet å surfa ladda hem lite nya demos på nya spel som kommer gratis!!, nej helt klart ps3 efter att spelat och sett vad man kan göra med den konsolen hos en polare!
haha smile Det kunde jag göra med min xbox 360 för nästan 2 år sen...


folka
11 Inlägg
22 september 2007
#28
xbox har inga spel som faller för min smak. har provat spela HALO men redan när man skulle hålla i xbox dosan höll man på att må illa. playstation 3 är en vinnande kosoll

3 722 Inlägg
22 september 2007
#29
Självklart PS3!!!

4 571 Inlägg
22 september 2007
#30
Har en 360

Skall köpa ps3 när jag skaffar ny tv


Stålmannen
465 Inlägg
22 september 2007
#31
Ska skaffa FullHD-TV så då skaffar jag PS3 för att dom kan väl spela upp HD-DVD? Sen blir det Gran Turismo 5 och nya GTA big_smile


1 255 Inlägg
22 september 2007
#32
Master_J skrev:
Ska skaffa FullHD-TV så då skaffar jag PS3 för att dom kan väl spela upp HD-DVD? Sen blir det Gran Turismo 5 och nya GTA big_smile
PS3 kan spela upp Blue-ray filmer som har både bättre ljud och bild kvalite än HD-DVD smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

3 722 Inlägg
22 september 2007
#33
Master_J skrev:
Ska skaffa FullHD-TV så då skaffar jag PS3 för att dom kan väl spela upp HD-DVD? Sen blir det Gran Turismo 5 och nya GTA big_smile
Jaop! Fullt! Kör själv på en 42" LCD HD. Kan inte bli bättre!

1 255 Inlägg
22 september 2007
#34
Digital_Kicker skrev:
Master_J skrev:
Ska skaffa FullHD-TV så då skaffar jag PS3 för att dom kan väl spela upp HD-DVD? Sen blir det Gran Turismo 5 och nya GTA big_smile
Jaop! Fullt! Kör själv på en 42" LCD HD. Kan inte bli bättre!
Hehe ok själv har ja 37" då 42" blev lite förstort så fick byta in den igen emot en 37" =/

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Stålmannen
465 Inlägg
22 september 2007
#35
GranCan skrev:
ps3 har såldt sämst på marknaden till och med ruttna wii har sålt bättre

det ska vara 360 och ingen annan konsoll grymaste konsollen på marknaden
Kan inte så mycket om tv-spel. Men Wii kostar väl typ 2500 -3000 :- Medans PS3 kostar 6000 :-, så det kan vara en tanke om varför det inte sålt lite bra..


Stålmannen
465 Inlägg
22 september 2007
#36
Anubis skrev:
Master_J skrev:
Ska skaffa FullHD-TV så då skaffar jag PS3 för att dom kan väl spela upp HD-DVD? Sen blir det Gran Turismo 5 och nya GTA big_smile
PS3 kan spela upp Blue-ray filmer som har både bättre ljud och bild kvalite än HD-DVD smile
Wohoo! Då är det ju lätt värt att köpa den ju smile Vill kunna kolla på film också smile


218 Inlägg
22 september 2007
#37
klart man ska ha xbox För det nya Need for speed kommer ut till 360 tongue


Vw trimmare
2 995 Inlägg
22 september 2007
#38
Master_J skrev:
Anubis skrev:
Master_J skrev:
Ska skaffa FullHD-TV så då skaffar jag PS3 för att dom kan väl spela upp HD-DVD? Sen blir det Gran Turismo 5 och nya GTA big_smile
PS3 kan spela upp Blue-ray filmer som har både bättre ljud och bild kvalite än HD-DVD smile
Wohoo! Då är det ju lätt värt att köpa den ju smile Vill kunna kolla på film också smile
lugn det kan du vid laget då blu-ray blivit normalt så kostar en blu-ray spelare som en vanlig dvd-spelare inte glömma att du ska ha en hdtv som stödjer 1080p fullt ut = inte många..


804 Inlägg
22 september 2007
#39
GranCan skrev:
baaki skrev:
NeOx skrev:
Helt utan tvekan 360.. surra och låter som fan? vad har ni fått det ifrån.. min är lika tyst som en död bäverhona... 360 är mer som en konsol/dator medans svindyra ps3 är enbart konsol... plus att 360 kommer sälja som fan nu när halo3 kommer ut... äntligen tänker nog alla... till och med wii sålde mer än ps3 i japan.. och där är dom ju ändå helt tvspels galna... Peace... hoppas du blir nöjd med vad du än köper...
Min 360i som jag köpte ca 1år efter lanseringen väsnas rejält, alla gör det.
360 mer dator än ps3? Har du rökt på? 360 är en mediakonsol som kör spel och media, ps3 är en konsol med en vrålsnabb cell-processor och kommer med linux installerat, vilket annars är ett operativsystem för datorer, var är en 360 med sina "blades" för media, spel, settings mer dator än det?

PS3 dyrt?
xbox360 premium med 20gb hdd: 3180kr + 1650 för hd-dvd + 739kr för wlan + 2*200kr för batterikitet till handkontrollerna + en extra trådlös handkontroll á 500kr + 2 spel = 6460kr + spelen.
Allt detta är standard i PS3, plus att det är 60gb hdd och hdmi för 5700kr. Visst man kan köpa 360 elite och få hdmi och 120gb hd men då stiger skillnaden än mer.
Folk som säger att PS3 är dyrt är helt bortom flötet.
du vet fan inte vad du ens pratar om PS3 suger stenhårt
Jag vet vad som följer med de olika paketen, jag har spelat på bägge, och jag kan använda pricerunner för att räkna ihop att man får mest för pengarna på en PS3:a. Har du spelat på bägge? Har du koll på vad som följer med? och säger du att jag ljuger för att jag räknar ihop allt man måste köpa till 360it för att få samma saker som är med i PS3 stock?
Ta och prova bägge själv och skaffa dig en ordentlig uppfattningen istället för att hoppa på folk som ser vad som finns och kan enkel matte och kan räkna ihop priserna istället för sitta här och leka tangentbordstuffing.

557 Inlägg
22 september 2007
#40
Man har sina favoriter.

Jag äger ett chippat Xbox med ca 120 spel på disken (Klart underbart om man har tråkigt)
Jag har ägt en 360 och det var en maskin jag gillade skarpt, nackdelen var att den lät så jäkla mkt. Jag äger en PS3 och det e klart den ultimata spelkonsollen, jag har alltid varit ett Xboxfan så jag var lite skeptisk till PS3an men nu har jag kommit på helt andra tankar ka jag säga smile

//Jerry


Sök