2542
Sök

Sponsor??

692 Inlägg
25 oktober 2005
#21
Kojloj skrev:
Smoke skrev:
Kojloj skrev:

Men vad är det egentligen ni ska ge mig råd till? Om ni läser istället så kanske ni förstår.. Jag undrar om det vara någon som hade tips om hur man skaffar en bra sponsor? Det var man ENKLA lilla fråga.. Men jag skall lägga upp bilder på bilen så ska ni få se den.. Den är ju inte direkt rå stylad asså.. Men det kanske duger ändå..
Det svarade jag på från början, du får åka till den butiken du skulle vilja bli sponsrad av, och visa lite itnresse på något fint/bra bygge eller något sånt.

som ovan så kollar dom upp bilen ifall det är värt att bygga något i den osv
Okej, men grejen är ju att vill man ha en sponsor så är ju det för att bilen inte är utrustad med speciellt mycket grejer eller har jag fel? Min bil tex den har inte så mycket grejer det är ju därför jag vill ha en sponsor!!
Ja givetvis, men du kan ju inet åka dit med en sönder rostad 240 gl och vill ha världens sponsring, om du förstår vad ajg menar?

692 Inlägg
25 oktober 2005
#22
haha ja ska vara det då. Men som sagt bara att åka och testa, eller ringa först och åka dit sen. Men kanske blir mer seriöst om du sätter dig i bilen och åker dit.

4 Inlägg
26 oktober 2005
#23
Kojloj skrev:
Hur får man en bra sponsor egentligen..?
t.ex om jag skulle vilja ha en sponsor till min bil med
bilstero grejer.. hur skall jag bära mig åt??

tacksam för seriösa svar..
om du inte är intresserad så skriv inget tack!!
Det är bara att ringa och presenrera en byggide du har och se om de nappar på det de kan ju inte mera än att säga nej. det är inte så svårt.

458 Inlägg
26 oktober 2005
Trådstartare
#24
bmw750 skrev:
håller med roliga mannen smile
För fan Bmw kan inte du bara sluta skriva här nu??

158 Inlägg
27 oktober 2005
#25
varför är du sån retsticka ????????

xy

158 Inlägg
27 oktober 2005
#26
du

xy

158 Inlägg
27 oktober 2005
#27
som sagt - och förstår du inte så är det bara att lägga ner ...

Hoppas Chrizz låser tråden snart - detta leder ingenstans

xy

458 Inlägg
27 oktober 2005
Trådstartare
#28
bmw750 skrev:
jag?? förklara...
Om du inte är intresserad av nått inlägg som skrivs i forumet utan att klaga och hålla på att jobba dig så ge fan i det skriv till nått annat inlägg som passar dig istället då!

Moderator+
1 081 Inlägg
27 oktober 2005
#29
Låser tråden. Om trådskaparen vill ha den upplåst kan han och ingen annan PMa mig så låser jag upp den.

Detta leder ingenstans, förutom massa tjafs. Jag ber även bmw750 endast skriva i trådar som han har något att tillföra till.

*LÅST*

Vem jag?


Sök