2762
Sök

Starta fjortis.org istället kanske ?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
Tror inte alla i denna tråden förstått pointen men men ..

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Girlie Girl
24 september 2007
man undrar ju faktiskt vad tjejer här på garaget som bara har halvnakna bilder på sig själva i galleriet, INGEN EGEN BIL, inga inlägg i forumet och inga skrivna kommentarer på bilar gör här egentligen. Dom är ju sååå bilintressserade står det ju om dom.

House/Trance diggare
287 Inlägg
24 september 2007
Hehe det är lite kul i alla fall...ibland när man loggar in så ser man dem senaste med avatar. Så är det en tjej på bilden, hon har ingen bil eller nåt fordon whats so ever. Ändå har hon 50 sidor GB-inlägg på mindre än 3 veckor.

Varenda kille tror sig kunna få till sig ett BJ genom att skriva nån slezy kommentar verkar det som, sluta Internet'dejta'. tongue

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 september 2007
tsdi skrev:
Edil_ skrev:
tsdi skrev:
Stör mig något på alla som laddar upp bilder på sig här, visst när det var någon som la en bild på sig i sitt då personen faktiskt hade intresse av bilar och hade en bil uppladdad osv.

Men nu finns det ju konton med typ 10 bilder på någon tjej som mest serut som ett polskt luder, var det inte så att vi skulle skippa sånna bilder här på gorg ?

Jag tycker det är okej att man ska kunna ladda upp någon ensataka bild på sin tjej, eller på sin familj hund osv, men när det är konton som BARA är till för att killar som aldrig förut verkar ha sett en tjej ska sitta och kommentera så tycker jag det börjar gå lite över styr !

Som vägledning till tjejerna så finns det www.lunarstorm.se där finns det massa kåta 14 åringar som säkert skulle tycka det var toppen att se era uppuchade tuttar, å vita rövar.

17årig kille som inte vill se bilder på brudar. Ptjaa, vissa är ju lite udda.

Jag tycker verkligen inte det är något fel på att tjejer vill ladda upp bilder på sig själva, det är väl bara trevligt att titta på. Och tänkt på att det du tycker är "ett polskt luder", finns det kanske någon som tycker är fin... Och sen är det ju som så, att erkänn att brudar är en stor del av bilkulturen i sig? Nakna brudar som strippar på strippen i Danmark, norska brudar som visar pattarna på gatebil, brudar som posar framför bilar i kortkort på Elmia. Finns många exempel. Varför skulle de då inte få visa upp sig här?

Nej, väx upp.. bli man.. Och njut av vackra fruntimmer.

Kan däremot hålla med den som sa något om avatarer här. DÄR tycker jag det är totalt onödigt att ha bild på sin brud eller någon annan brud eller något liknande. Varför?

Haha visst men jag klarar mig fint med min flickvän hon är fan så mkt finare än många av domdär ruttna sakerna, och jag tror ALDRIG hon skulle ställa upp på massa sånna bilder.
Visst det finns söta tjejer här med, men dom visar liksom inte "allt"

å sen alla kåta killar som röstar 5or på ruttna nissan sunnys för att det är en tjej som har dom så patetiskt, men vi kanske ska låsa tråden kännde att jag kanske klagade lite i onödan.

Mvh

Edit jo jag kollar väldigt mkt på flickor mest på Pa då, dom är inte lika horiga där smile

Hela mitt inlägg var väl lite ironi, för jag fick intrycket av att du hade något emot brudar wink Men jag förstår vad du menar. Och som många andra sagt här, visst börjar man undra när vissa lägger upp 10 bilder på sig själva, men inte en enda på sin bil, har inte röstat någonting, och inga inlägg i forumet. Och ja, likaväl då att 20 pers har kommenterat "fan va fin, msn?" osv på en ful brud.. Men återigen, alla har inte samma smak tongue

Ska posa i kallingar framför min kärra o se hur många brudar som skriver! roll
Senast redigerat av Edil_ (24 september 2007)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

The Queen
200 Inlägg
24 september 2007
Jo, va fan är det för mening med och ha ett användarkonto här på garaget om de inte har nångon bil? Och bara ska lägga upp en massa bilder på sig själva,  De kan väl hålla sig till Lunarstrom...

Golf Racing*

Fjant
187 Inlägg
24 september 2007
första tanken är att man blir imponerad av så mkt engagemang i en så meningslös tråd...

Andra tanken... hade det funnits intresse för att bygga vidare på garagetidén och kanske göra någon form av "slutet garage" där man sätter upp vissa regler för medlemskap.. tex krav på att äga en egen bil eller dyligt?

Jag kan tycka att det ser lite meningslöst ut med 2 lönnfeta 14åringar som kladdar chokladsås på en gammal 240... men kan också se effekten i att lägga in en fin brud till en evo - som fastone.se gör... Klart det väcker uppmärksamhet... klart det säljer... sexuellt anspelande marknadsföring är det mest effektiva som finns...

Angående jessica1 här på garaget med sin 300zx.. DET är något helt annat.. Hon har lagt upp en pose på SIG SJÄLV... och det mina vänner... är trolgen det coolaste fotot på hela gorg.. Det krävs mod att göra en sådan sak.. sen är hon ju inte ful direkt heller...

Själv bryr jag mig inte ett skit om vem som toppar listan eller vem som har mest träffar på sina bilar... Men jag kan förstå de som verkligen går in för att få så bra omdömen som möjligt med en bil som de faktiskt lagt ner mkt energi för.. och sen blir totalt överkörd betygsmässigt av en helt orginal volvo 440 på grund av att den bilen har en kvinlig ägare... Men ärligt talat guys... Män har EXTREMT mkt fördelar i samhället i övrigt.. (vilket självklart är fel)... kan vi inte ta gorg med en klackspark... och låta det vara så.. låt brudarna få bra betyg. och uppmuntra därigenom fler tjejer att intressera sig för bilar! Delad glädje är dubbel glädje - inte sant?

Kom igen nu för fan grabbar.. det är väl inget att tjafsa om?

edit... angående min avatar.. så är det faktiskt jag på bilden... men jag har rakat mig nu...
Senast redigerat av andast (24 september 2007)

Alzheimers - New Friends Everyday!

1 779 Inlägg
24 september 2007
men de e väl gott att komma in på en söt tjejs sida imellanåt? som lite omväxling bland alla snygga bilar ni goa å gla tjejer kan få posa framför min bil om ni vill. big_smile hade varit nice ju

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

8 881 Inlägg
24 september 2007
tsdi skrev:
Stör mig något på alla som laddar upp bilder på sig här, visst när det var någon som la en bild på sig i sitt då personen faktiskt hade intresse av bilar och hade en bil uppladdad osv.

Men nu finns det ju konton med typ 10 bilder på någon tjej som mest serut som ett polskt luder, var det inte så att vi skulle skippa sånna bilder här på gorg ?

Jag tycker det är okej att man ska kunna ladda upp någon ensataka bild på sin tjej, eller på sin familj hund osv, men när det är konton som BARA är till för att killar som aldrig förut verkar ha sett en tjej ska sitta och kommentera så tycker jag det börjar gå lite över styr !

Som vägledning till tjejerna så finns det www.lunarstorm.se där finns det massa kåta 14 åringar som säkert skulle tycka det var toppen att se era uppuchade tuttar, å vita rövar.

Måste faktiskt hålla med dig. Reglerna är lite skeva på garaget.org man kan ladda upp bilder eller ha galleri som inte har det minsta med motorfordon att göra, men ställer du en fråga om tex. A-traktor eller epa så kommer en låsning av tråden som ett brev på posten.

A-traktor eller epa är ju en inkörsport till det riktiga bilägandet och det finns många som börjar sitt bilintresse med just dessa fordon.

Mitt förslag är att skippa alla dessa bildgallerier med diverse bilder på tjejer och annat som inte är relaterat till galleriägarens bil.

Fotograf på tierpidag.se

2 201 Inlägg
24 september 2007
men varför bry sig. 
om ni nu inte gillar att titta på tjejer så varvör ens gå in på deras konto. om ni nu ser att det råkar vara lättklädda tjejer på sidan, gå ut!  är det så jobbigt

Sleeper
3 084 Inlägg
24 september 2007
peter_1976 skrev:
men varför bry sig. 
om ni nu inte gillar att titta på tjejer så varvör ens gå in på deras konto. om ni nu ser att det råkar vara lättklädda tjejer på sidan, gå ut!  är det så jobbigt

klart det är dem blir ju upphetsade! tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
24 september 2007
Golf_bunny skrev:
Jo, va fan är det för mening med och ha ett användarkonto här på garaget om de inte har nångon bil? Och bara ska lägga upp en massa bilder på sig själva,  De kan väl hålla sig till Lunarstrom...

Så du menar att pga av att jag inte lagt in mina bilar så har jag inget på gorg att göra???
Bra sagt där.......

C H E V R O L E T <3

55 Inlägg
24 september 2007
gillar man inte att se på brudarna, klicka inte in på dom, så enkelt är det

2 644 Inlägg
24 september 2007
URC skrev:
Ser inget probs med den typen av bilder som "Jonni" länkade upp.
Fröjd för ögat, fin bil fin tjej. Bör ju förstås ske med kännsla!

Men gilla man det inte så behöver man ju inte kolla smile

jag tror ingen annan heller ser probs med sånna bilder som "jonni" lägger upp..

Men en del medlemmar som blir medlemmar sen lägger upp massa bilder på sig själv och skiter totalt i bilar och bara kollar gästboken är det som en del stör sig på..

Johan Lindgren

315 Inlägg
24 september 2007
e ni bögar lr? inte fan klagar man om den kommer upp en fräch brud. blunda om ni stör er så förbanat

Allt eller inget!!!

2 644 Inlägg
24 september 2007
jokke_b skrev:
e ni bögar lr? inte fan klagar man om den kommer upp en fräch brud. blunda om ni stör er så förbanat

Vill jag kolla på brudar så sitter jag inte på garaget iaf som vissa andra verkar göra och leta efter dom som lägger upp bilder på sig själva bara och är inne nån gång då och då för o se om nåra killar med snygg bil har skrivit..

Johan Lindgren

Utanlem
895 Inlägg
24 september 2007
Visst e de larvigt när de bara är en brud på bilden.. men är de bilrelaterat stör dig mig inte...  Kan gå till lunar om ja vill se fjortistuttar.

145 Inlägg
24 september 2007
Ska det vara lättklätt, kan det lika gärna oxå vara naket tycker jag
;D

Lokis
16 Inlägg
24 september 2007
Jag trodde brudar och bilar gick ihopa?

Bilar o tjejer har d ju alltid vatt, har ni sett en mässa utan några tjejer som står o kråmar sig emot bilarna?

Gör väl inget om det är tjejer här heller, oftast har dom väl hittat hit pga att dom har samma intresse som oss dvs bilar...man kan faktiskt vara fjorton år och gilla bilar och vara väldigt egenkär tongue
Senast redigerat av Absolut (24 september 2007)

livet börjar vid 200km/h ;)

145 Inlägg
24 september 2007
Helt ärligt talat så stör jag mig lite på det oxå..
Förstår inte varför just garaget har lockat så mycket tjejer, mot tex zatzy?

Hörde nått rykte om att tjejer la ut bilder här, för ngn har blivit moore-modell, och de
hoppas på att bli upptäckta.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
24 september 2007
ähh vad e det för skitsnack?tongue låt dem lägga upp bilder på sig själva om dom nu vill det .. bara det är under Galleri så att säga.. och skulle man råka hitta någon sådan användare så är det väl bara roligt?... bilar och lättklädda tjejer hör lixom "ihop" haha

näe skämt och sido.... lite kul med omväxling ffs....
den kan dom ju ha ett annat syfte.. dem kanske vill bli plåtade på just din bil!.. och sin bil med en söt/snygg tjej skadar ju aldrig! Right?

Team Insane Racing

Sök