3732
Sök

Billig Billackering i Örebro?

10 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
Jag har en bil som är i STORT behov av omlackering men jag är inte gjord av pengar, så om det är någon som känner någon eller vet något ställe med bra priser på lackering av bilar så blir jag väldigt glad.

299 Inlägg
24 september 2007
hör med nima billackering har bra erfarenheter därifrån trevliga killar som jobbar där och jag har fått bra priser.......men som sagt svart är nog enda chansen att hålla ner priset

10 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Jag kan blåsa färg pån men resultatet blir ju därefter. Du får nog leta på någon svart om du ska få ett bra pris

Du känner ingen som kan det där då? smile

Meister
6 763 Inlägg
24 september 2007
Dumol skrev:
camaro67 skrev:
Jag kan blåsa färg pån men resultatet blir ju därefter. Du får nog leta på någon svart om du ska få ett bra pris

Nee tyvärr.. Men annars kan du testa på någon skola. Finns en bakom sjukhuset. Men jag vet inte vad den heter, men det borde kunna bli billigt de med

10 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
johan-s70-t5 skrev:
hör med nima billackering har bra erfarenheter därifrån trevliga killar som jobbar där och jag har fått bra priser.......men som sagt svart är nog enda chansen att hålla ner priset

okej,  kan kolla upp dom, men vad tar de ngefär för att lacka en hel bil? vet du det?

10 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Dumol skrev:
camaro67 skrev:

Nee tyvärr.. Men annars kan du testa på någon skola. Finns en bakom sjukhuset. Men jag vet inte vad den heter, men det borde kunna bli billigt de med

okej, jo det vore ju kanon, tänkte kolla med typ tullängen imorn om de har elever som sysslar med det och vad de tar. den andra skolan heter nog bar fordonsutbildnigar tror jag, känner en som jobbar där men han visste inte säkjert om de kunde ta in fler bilar nu.

10 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
Dumol skrev:
camaro67 skrev:
Dumol skrev:

okej, jo det vore ju kanon, tänkte kolla med typ tullängen imorn om de har elever som sysslar med det och vad de tar. den andra skolan heter nog bar fordonsutbildnigar tror jag, känner en som jobbar där men han visste inte säkjert om de kunde ta in fler bilar nu.

Fan vad bra jag stavar, det är ju pinsamt :Sbig_smile

Meister
6 763 Inlägg
24 september 2007
Dumol skrev:
camaro67 skrev:
Dumol skrev:

Precis fordonsutbildningar jag tänkte på. Jag som går på tullängen borde ha koll men har tyvärr inte de(går bygg).

10 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Dumol skrev:
camaro67 skrev:

Precis fordonsutbildningar jag tänkte på. Jag som går på tullängen borde ha koll men har tyvärr inte de(går bygg).

haha okej, man kan inte ha koll på allt wink men jag ska ringa dit imorgon och se om de sysslar med det, annars får jag envisas med dem på fordonsutbildningar smile

Meister
6 763 Inlägg
24 september 2007
Dumol skrev:
camaro67 skrev:
Dumol skrev:

haha okej, man kan inte ha koll på allt wink men jag ska ringa dit imorgon och se om de sysslar med det, annars får jag envisas med dem på fordonsutbildningar smile

Låter bra. Får man fråga vad de är för bil?

10 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Dumol skrev:
camaro67 skrev:

En Saab 9-3 -00 smile

Meister
6 763 Inlägg
24 september 2007
Dumol skrev:
camaro67 skrev:
Dumol skrev:

En Saab 9-3 -00 smile

Och vad har den blivit utsatt för om den behöver lackeras om?

135 Inlägg
24 september 2007
vet några i örebro som lackar om hel bil för 7000 + färg. vet dock inte om det e "billigt" i dina ögon:)  jag tyckte de var relativt bra pris iaf.

Om man kan gasa fullt, så har man trimmat för lite.

Koenigsegg Automotive
481 Inlägg
25 september 2007
gick på fordonsutbildningar förut,o dom lackar om bilar för en hyffsad peng,ligger nästan vid universitetet/okq8  kommer inte ihåg vad området heter...

2 Inlägg
25 september 2007
autoteknik på tullängen lackar inte, det är jag helt säker på eftersom jag går där. dock så vet jag att fordonsutbildningen på hagmarksgatan har en lackbox. Och eftersom det är skola så får dom väll ej ta extra betalt utöver kostnaden för själva färgen. ring och fråga smile

10 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Dumol skrev:
camaro67 skrev:

En Saab 9-3 -00 smile

Och vad har den blivit utsatt för om den behöver lackeras om?

Jag ska köpa den bilen och den har blivit misskött som fan på utsidan sad Stenskott över hela motorhuven, en buckla i passagerardörren, fult lagad bakskärm så det är lite att göra.

10 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
LotL skrev:
vet några i örebro som lackar om hel bil för 7000 + färg. vet dock inte om det e "billigt" i dina ögon:)  jag tyckte de var relativt bra pris iaf.

Jo det låter som ett överkomligt pris, vad är det för några och hur får man tag i nån av dem?

Sök